Håvard Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Har et problem med cd-rom/windows.... I windows, så finner jeg ingen cd-rom. Verlen daemon tool cd romen, eller den ordentlige cd-romen..... Hvis jeg ikke får noen tips innen fredag, så blir det formatering Noen TIPS!!! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Er jumperene satt riktig? Installert ASPI drivere? Finner du dem i BIOS? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Jumpere satt riktig, finner den i bios, får boota med den, men det er akuratt som den ikke finnes, når jeg ser i min datamaskin, og enhetsbehangling... I enhetsbehandling står det: Denne enheten fungerer som den skal. Klikk Feilsøking for å søke etter feil på denne enheten. Men jeg finner den ikke noen steder Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Installert chipsetdriverne ?! Edit: Eller er kanskje sekundær diskkontroller er deaktivert av en annen grunn?! Endret 23. mars 2005 av JohnRichard Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Avinstaller alle virtuelle cd/dvd rom tillegg du har i maskinen din, og forsøk så å finne dine cd/dvd rom spillere. Lenke til kommentar
JVRG Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Høyreklikk på min datamaskin --> behandle --> diskbehandling. Sjekk om cd rommene står oppført her og at de har fått en stasjonsbokstav. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Avinstaller alle virtuelle cd/dvd rom tillegg du har i maskinen din, og forsøk så å finne dine cd/dvd rom spillere. Installert chipsetdriverne ?! Edit: Eller er kanskje sekundær diskkontroller er deaktivert av en annen grunn?! har gjort..... Gjort å skjekka Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Gå på Start-->Settings-->Control Panel--> Administrative tools-->Computer Management. Gå så på disk management og sjekk at cd-rom'en er gitt en bokstav. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 det ble formatering... og nå funker ikke ISDN kortet Lenke til kommentar
maradona Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg finner heller ikke cdrommen. Den finnes i bios, men den kommer ikke opp på min datamaskin. Får heller ikke opp noen når jeg brukre deamon tools. Gjorde som Target-55 sa, og den var ikke oppført der. På enhetsbehandling står det: "Windows lastet enhetsdriveren for denne maskinvaren, men kan ikke finne maskinvareenheten. (Kode 41)" Setter stor pris på hjelp! Lenke til kommentar
maradona Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Dobbeltpost... Endret 23. mars 2005 av maradona Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå