Thomas J.L Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Som dere ser i topic trenger jeg ideer til tidsfordriv i påsken. Vist jeg skulle bygge et kabinett i tre f.eks. Hvordan skal jeg få det med på flyet, vet ikke om jeg tør å la det dra med bagasjen min. Har nok av verktøy Helst ikke bruke så mye penger på det (ca 500, til små ting, materiale osv Er ikke sikker om jeg skal ha plexi på døren Burde jeg bygge i tre? Kanskje andre ting Vist jeg trenger hjelp har jeg familie som kan det meste + dere Kanskje dere har noen ideer om hva jeg kan gjøre. Mvh Thomas Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Prøv å lag det så lite du kan, med god kjøling og stilrent design Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Skal prøve å tegne noe i sketchup. Få ut noen ideer Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Se litt på noen worklogs, og finn ideer der. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Tenkte på noe sånt inni edit : kommer flere sketchups skal bare få lagt de ut på home.no Endret 23. mars 2005 av wolfenkill Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Kan bli bra det, men hadde det ikke vært bedre med bare 120mm vifter? Bedre kjøling og mindre støy Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Lurte litt på hvor høyt/bredt det skal være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå