Fireworks Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Har hørt at man nå kan fylle på ekstra penger til youngtalk via sms. Noen som har prøvd dette/vet hvordan jeg gjør dette? Og hvordan betaler man det, via regningen eller? takker for svar/hjelp Lenke til kommentar
THacker Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 sjekk på www.netcom.no trykk deg videre til "minside". Dersom du ikke har gjort det før, må du lagre visakort nr ditt etc der for at det skal fungere... her finner du all nødvendig info. Lenke til kommentar
Armani Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Skriver du "Påfyll beløp" til 1995 uten --> " Eller hvis du skal fylle på et annet nummer "Påfyll Nummer beløp" til 1995 Lenke til kommentar
Fireworks Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Skriver du "Påfyll beløp" til 1995 uten --> "Eller hvis du skal fylle på et annet nummer "Påfyll Nummer beløp" til 1995 Takk Armani, funka som fjell... Nå har jeg fyllt på både mitt abo og damas kontantkort Snakket med 05050, og fikk vite at begge påfyll blir lagt til på regningen min, GENIALT!!! Larry Lenke til kommentar
Armani Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Fyll på mitt også mens du er i gang hehe God påske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå