PCen Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Nå får jeg ikke åpnet Internett eksplorer, når jeg forsøker å åpne IE så får jeg opp en dialogbox der det står at programmet har generert en feil og vil bli lukket.. Jeg lurer på å bytte nettleser etter mye problemer med IE, hva bør jeg bruke og hvor får jeg tak i det, og må jeg avinstalere IE?? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 IE får du ikke avinstallert uten harde metoder, pga at den er så dypt integrert i operativsystemet. Det er mulig, men vil føre til at mange ting slutter å fungere og systemet kan blir ustabilt. Når det gjelder spørsmålet vil jeg anbefale Opera, som er en fantastisk nettleser. Jeg bruker ikke annet og kan absolutt ikke tenke meg å gå tilbake til IE. Anbefales Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Opera er den beste ja Masse valgmuligheter, popup blokker++ Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Brannrev! En veeeldig enkel nettleser, laster sidene raskt og man får aldri popups. Lenke til kommentar
PCen Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Ja ja da er Opera lastet ned, lisens er kjøp.. men får ikke bort reklamen i toppen alikavell, hvordan gjør jeg det?? ellers visker det lovende men endel tilvenning er det Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Ja ja da er Opera lastet ned, lisens er kjøp.. men får ikke bort reklamen i toppen alikavell, hvordan gjør jeg det?? ellers visker det lovende men endel tilvenning er det Må vel aktivere/installere lisensen først vil jeg tro. Lenke til kommentar
PCen Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 spørsmålet er hvordan jeg gjør det?? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hei! Jegt bruker Firefox og Opera, alt ettersom. For å skrive inn serienummeret: Åpne Opera-->Hjelp-->Registrer Opera...--> Skriv inn evn. navn og organisasjon og registreringskode. Sånn nå er reklamen vekk Liker Opera veldig godt , men hvordan skal jeg aktivere pop up blockeren? Får pop up og vil ha de vekk.... Noen som vet? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Prøv den nyeste versjonen av Opera: http://www.opera.com/download/?ver=8.0b3 Den er mer snaxy. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hei!Jegt bruker Firefox og Opera, alt ettersom. For å skrive inn serienummeret: Åpne Opera-->Hjelp-->Registrer Opera...--> Skriv inn evn. navn og organisasjon og registreringskode. Sånn nå er reklamen vekk Liker Opera veldig godt , men hvordan skal jeg aktivere pop up blockeren? Får pop up og vil ha de vekk.... Noen som vet? F12 vel? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) F12 vel? Takk skal du ha :!: , virker nå Bruker dere der ute norsk eller engelsk Opera? Altså nå mener jeg språk. Endret 23. mars 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Norsk, men i disse beta dagene til Opera kommer den bare på engelsk tror jeg så akkurat nå bruker jeg engelsk Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Bruker Firefox, og er kjempefornøyd! Lenke til kommentar
fettnavn Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 du kjøper ikke opera når du kan få firefox, som er mye bedre, gratis. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) MomentMan: Bilder i signaturen er ulovlig på dette forumet. Tror jeg ville fjernet det i en fei før en moderator ser det. On topic: Bruker FireFox og er fornøyd med det. Anbefales! Endret 30. mars 2005 av aadnk Lenke til kommentar
riktig Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 du kjøper ikke opera når du kan få firefox, som er mye bedre, gratis. Hvis du ikke irriterer deg grønn over et bittelite banner øverst i nettleseren kan du få opera helt gratis. Lenke til kommentar
operaman Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Bruker Opera med l33t språk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå