Jome Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2702 Lurte på å kjøpe litt mer RAM, har bare 512 nå i min Athlon 1600+ maskin.. Er disse bra saker, eller er det lurt å vente hvis jeg f.eks skal oppgradere til AMD64 3200 innen et års tid.. ?? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 tror nok det er bra ram det der siden ocz er den produsenten som har best rykte på seg når det gjelder kvalitet/overklokking. om den er bra å overklokke med er jeg usikker på ang. ram timings... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Når du har såpass svak CPU nå så vil du vel ikke tjene så mye på det... Bedere å vente til du skal oppgradere alt.. Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 ja eg lurar på om det er bra ram eg og... skal kjøpe det til ein annan pc... til dama.. ein a8v deluxe kort med ein 3000+ 64 cpu... funker den ramen betre enn twinmos og anna noname ram? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå