Gå til innhold

Fantastiske såkalte "uketilbud", timetilbud og hva det nå er

Anbefalte innlegg

Jeg sjekker webshopper regelmessig - og finner tilbud i hytt og pinevær ... men dette til IT-butikken, det slår jo alle rekorder. Jeg mener, jeg har sett demovarer hos Komplett priset dyrere enn ordinære varer, jeg har sett mange rare tilbud - men denne her

Sony, 18´, MultiScan SDM-N80 LCD som "timetilbud" på IT-butikken, til en førpris av 10 226,- og nåpris 17 388,- ja det tilbudet slår alle rekorder!!! Helt sinnsykt at det går an!! Håper ikke så veldig mange har slått til på den skjermen der nei :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan så være at det virker som jeg er kverrulanttt - og ja - jeg haaar hørt om skivefeil og såne ting ... men jeg mener at en virksomhet som IT-butikken, som så mange ganger tidligere har kjempet for å beholde sitt rykte som seriøs i markedet - de burde iallfall dobbeltsjekke de såkalte "timetilbudene" sine. Jeg mener, det er jo OK at det gjør feil "en gang i blant" de også, men sånne "tilbud" - det er det ingen som trenger. Veldig lite seriøst. Hva **** skal man tro om resten av web-shoppen når ikke engang tilbudene blir priset riktig? S

Skrivvvefeiil - hvem har vel ike det en gangg i blanddt ...

Lenke til kommentar

Selvfølgelig skal jeg ikke styre mer med dette.

Og til alle fans av IT-butikken, så må jeg jo bare unnskylde min noe nedlatende tone her :wink: Det var slettes ikke meningen å støte eller fornærme noen med innlegget mitt - ville bare gjøre folk oppmerksomme på "kjempetilbudet".

Lenke til kommentar

lavizh

Det var jo nettoppp det som var ponget mitt da - at det blir gjort feil i hytt og pinevær på alle disse "kjempetilbudene" - hos Komplett, PS, IT-butikken osv. Snakk om "vill-ledende" priser ... :wink:

Hva er det med folk her på en Lørdags formiddag - eier ingen av dere humor? :wink: Jeg senser en veeldig sånn "nærtakende" stemning her på forumet for tiden, hva er det som skjer? :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-30 01:38, baldytheman skrev:

Sony, 18´, MultiScan SDM-N80 LCD som "timetilbud" på IT-butikken, til en førpris av 10 226,- og nåpris 17 388,- ja det tilbudet slår alle rekorder!!! Helt sinnsykt at det går an!! Håper ikke så veldig mange har slått til på den skjermen der nei :wink:

øhm førprisen var 18 226,- og ikke 10 226,- :wink: og hvis du lurer på om det stod feil eller om du bare leste feil så kan jeg forsikre deg om at det var du som leste feil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...