keepeR- Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Nå hadde jeg egentlig tenkt og stå over det siste spillet i Metal Gear Solid serien som garantert er noen av de spillene jeg har kost meg mest med, grunnen til at jeg ikke hadde tenkt og bruke penger på dette var fordi etter jeg hadde spillt igjennom andre spill i serien solgte jeg liksågodt PS2 & MGS2, da var jeg så klart uvitene om at det skulle komme en oppfølger *dunke hodet i veggen* uansett, tokk meg en tur inn på konami's hjemmesider, surfa litt rundt og fant til slutt Trailer seksjonen med diverse trailere. Lastet ned en, og det endte selfølgelig med at jeg ble sittene og måpe forran Windows Media Player igjennom alle 4 trailerne Som dere sikkert skjønner har jeg nå egentlig bare lyst til og få fingrene rundt et eksemplar av Snake Eater og kjøpe en ny PS2 har ganske lite penger for tiden, og nettbutikk blir uaktuellt ettersom jeg vil ha spillet i morra. Så jeg må finne en butikk i Oslo som selger den nye 'slim' modellen av PS2 og Snake Eater så billig som mulig , har 1800,- Takk, mvh keepeR Endret 23. mars 2005 av keepeR- Lenke til kommentar
cdahl85 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 flotters at MGS3 interesser deg, men hva var pointet ditt med innlegget? hvem er det som egentlig bryr seg om du solgte ps2 din, og nå ønsker den tilbake da du titta på 4 trailere av spillet ? og ja du burde klare å få ordne ps2 m\mgs3 for 1800,- (men er 1800,- verdt det? da det virker som mgs er det eneste som fasingerer deg med ps2) ps2 m\gt4 selges vel til rundt 1600,- Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Kunne du ikke bare tatt dette i ''Den Store Metal Gear Solid Tråden'' ? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Var jo voldsomt som dere angriper fyren da. Dette er hans førstepost her på forumet så velkommen. Til trådstarter: Høres ut som om du bor i Oslo området. Kan være greit å ta en titt hos Spiderman butikken der ja. Kan sikkert ordne noe der. Ellers så kan du sikkert låne en PS2 og MGS3 av en kompis eller? Endret 23. mars 2005 av Wooho Lenke til kommentar
keepeR- Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) flotters at MGS3 interesser deg, men hva var pointet ditt med innlegget? hvem er det som egentlig bryr seg om du solgte ps2 din, og nå ønsker den tilbake da du titta på 4 trailere av spillet ? og ja du burde klare å få ordne ps2 m\mgs3 for 1800,- (men er 1800,- verdt det? da det virker som mgs er det eneste som fasingerer deg med ps2) ps2 m\gt4 selges vel til rundt 1600,- oh, faen nå har jeg vel driti meg zkikkelig ut, skal prøve og huske på og skrive en så kort tråd som mulig neste gang, ktnx EDIT: poenge med innlegget var og få info om hvor i oslo jeg kunne kjøpe en PS2 + MGS3 så billig som mulig, skjønte du det nå? Endret 23. mars 2005 av keepeR- Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 oh, faen nå har jeg vel driti meg zkikkelig ut, skal prøve og huske på og skrive en så kort tråd som mulig neste gang, ktnx EDIT: poenge med innlegget var og få info om hvor i oslo jeg kunne kjøpe en PS2 + MGS3 så billig som mulig, skjønte du det nå? Neida, du gjorde det helt fint. Eneste jeg vil klage på, er emnetittelen. flotters at MGS3 interesser deg, men hva var pointet ditt med innlegget? hvem er det som egentlig bryr seg om du solgte ps2 din, og nå ønsker den tilbake da du titta på 4 trailere av spillet ? og ja du burde klare å få ordne ps2 m\mgs3 for 1800,- (men er 1800,- verdt det? da det virker som mgs er det eneste som fasingerer deg med ps2) ps2 m\gt4 selges vel til rundt 1600,- Svar på spørsmålet, eller hold kjeft. Det er ingen vits i å slenge drit til nye medlemmer. Kunne du ikke bare tatt dette i ''Den Store Metal Gear Solid Tråden'' ? Dette har vel egentlig lite med selve Metal Gear-spillet å gjøre. Han er interessert i en butikk som selger PsTwo og Metal Gear til under 1800 kroner. Tilbake til spørsmålet: Selv kjøpte jeg min PsTwo og Metal Gear Solid i Spaceworld-butikken på Amfi Borg i Sarpsborg. PSTwo-en kostet 1300 kroner, og Metal Gear 500. Regner med at prisen er omtrent den samme i alle Spaceworld-butikker, så det kan være lurt å sjekke. Lenke til kommentar
cdahl85 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 flotters at MGS3 interesser deg, men hva var pointet ditt med innlegget? hvem er det som egentlig bryr seg om du solgte ps2 din, og nå ønsker den tilbake da du titta på 4 trailere av spillet ? og ja du burde klare å få ordne ps2 m\mgs3 for 1800,- (men er 1800,- verdt det? da det virker som mgs er det eneste som fasingerer deg med ps2) ps2 m\gt4 selges vel til rundt 1600,- oh, faen nå har jeg vel driti meg zkikkelig ut, skal prøve og huske på og skrive en så kort tråd som mulig neste gang, ktnx EDIT: poenge med innlegget var og få info om hvor i oslo jeg kunne kjøpe en PS2 + MGS3 så billig som mulig, skjønte du det nå? dysleksi? Hvor er det jeg skriver noe om at innlegget var for langt? Og du avslutter innlegget med en kommentar ikke et spørsmål, vet ikke om du ønsker råd eller bare gira på å få ordne ps2 flotters at MGS3 interesser deg, men hva var pointet ditt med innlegget? hvem er det som egentlig bryr seg om du solgte ps2 din, og nå ønsker den tilbake da du titta på 4 trailere av spillet ? og ja du burde klare å få ordne ps2 m\mgs3 for 1800,- (men er 1800,- verdt det? da det virker som mgs er det eneste som fasingerer deg med ps2) ps2 m\gt4 selges vel til rundt 1600,- Svar på spørsmålet, eller hold kjeft. Det er ingen vits i å slenge drit til nye medlemmer. hvordan myndighet har du til å be meg holde kjeft? wannabe admin? bare pga du har ett par innlegg så er du ikke helt sjef, så ta å pass på deg selv du... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Men h****** å dere skulle kjefte og smelle. Det er greit å kommentere men dere får fanken meg slutte å oppføre dere som om dere eier siden og heller respektere den undrende personen. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ja, skjønner ikke hvorfor cdahl85 blir så hissig for en liten bagatell!! Men til topic: Du kan sikkert ta deg en tur i Oslo og gå innom butikker bare sånn for og se og sammenligne priser!! Du finner sikkert noe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå