Gå til innhold

Prosjekt : Trekasse i svart *viftespørsmål*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har pakken fra Microplex kommet, og jeg skal hente den klokka fire ned på postkontoret, tenkte å ta bilder av det som kommer i pakken, pluss bilder som viser hvor godt microplex pakker tingene sine...:) Update kommer senere i dag....

Lenke til kommentar

Viktig Update!

Har nå fått pakken min fra Microplex, og jeg må si jeg ble overrasket...

Bilder :

DSC00263.jpg

Gleder meg til å lete etter de tre casebadgesene her altså...:)

DSC00264.jpg

Men... den som leter skal finne.. og jeg fant, jeg fant...

DSC00265.jpg

Hovedkortbrett er jo kjekkt å ha...

DSC00266.jpg

Vifter må jo som kjent til.. Her er tre Papst-vifter (80mm, 92mm og 120mm) som er av ulik størrelse :)

DSC00268.jpg

Er det bare jeg som synest at Pcen blir mye finere med litt ''Lian Li'' i seg ?

DSC00269.jpg

Som dere sikkert forstod er dette ett LCD-thermometer, men her er det bekreftet...

DSC00270.jpg

Jeg bare digger Microplex altså, her har de lagt ved en FM-Radio, hvor det står : ''Takk for handelen, hilsen oss i Microplex...''

DSC00272.jpg

Her er Sunbeam Rheodus som er en viftestyring, det skal jaggu meg tid bli kjekkt...:)

DSC00274.jpg

Microplex fortsetter å være hyggelige, her er Gamereactor sitt Mars-magasin (vanskelig å få tak i for sånne som meg...)

DSC00276.jpg

Her er bilde av fargestyringen som jeg kaller det, det er Sunbeam Chameleon..:)

DSC00278.jpg

Dette er ett samlebilde med alt sammen, og for å oppsummere synest jeg Microplex har vært både snill og hyggelig med meg...

Karakter direkte til Microplex : 6-

Pluss :

Rask levering (2 virkedager)

La ved hyggelige ting (FM Radio og blad)

Har en hyggelig support ([email protected])

Gode pakker...

Minus :

At de ikke har en bitteliten pappeske til casebadgesene (dette var lite grann irritrende...:)

Blir dessverre ikke noe jobbing utover kvelden siden det krasjer litt med skolen..:) men i morgen er atter en dag, og da blr det sikkert gjort noe (Sitat : Du skal ikke forhaste deg, men gå stille og rolig frem, så blir du mer fornøyd med resultatet..)

Lenke til kommentar
Har nå blitt sponset av MPX, jeg fikk en Icy Box Ekstern CD-ROM kabinett til ca 600 kroner eller noe sånnt tror jeg...:)

Hva skal du med et eksternt CD/DVD-ROM kabinett? Er det bare meg, eller bygger du vanlig kabinett, hvor min logikk tilsier at du ikke trenger sånne ting? :hmm:

Lenke til kommentar
Har nå blitt sponset av MPX, jeg fikk en Icy Box Ekstern CD-ROM kabinett til ca 600 kroner eller noe sånnt tror jeg...:)

Hva skal du med et eksternt CD/DVD-ROM kabinett? Er det bare meg, eller bygger du vanlig kabinett, hvor min logikk tilsier at du ikke trenger sånne ting? :hmm:

Åh... Jeg har mange cd-rw og harddiisker som jeg vil ha eksternt fordi de er så små..:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...