simenss Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Når jeg slår av min Sony Ericsson P900 stilles klokken automatisk en time frem, noe som er veldig irriterende EDIT: Og poenget var, er det noen som vet råd? Endret 23. mars 2005 av simenss Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hei, Trykk på klokka, velg rett by. Kontrollpanel, fane "Enhet" så inn på Tid og dato, sjekk sommertid, den er av nå. Hvis ikke det funker, se etter synkroniseringsinstillinger, om den f.eks stiller seg etter pc klokka. Lenke til kommentar
simenss Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Det funka! Men Fredrikstad lå ikke på lista over byer Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Men Fredrikstad lå ikke på lista over byer Fredrikstad er jo en veldig liten by, kan tenke meg at det kun er Oslo og Trondheim og bergen? Lenke til kommentar
simenss Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Fredrikstad er jo en veldig liten by, kan tenke meg at det kun er Oslo og Trondheim og bergen? Lista inneholder: Ålesund Bergen Bodø Hamar Hammerfest Kongsberg Lillehammer Narvik Oslo Porsgrunn Stavanger Tromsø Trondheim Siden Fredrikstad er den 6. eller 7. største byen i Norge, burde den jo stått oppført på listen Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Er det ikke i Fredrikstad de har så mye trær? Halvlitær pjoltrær og wounderbaum. De ser sikkert ikke byen for bare trær Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Da har vi fått løst problemet til trådstarter. Diskusjon om hvilke byer som er størst i Norge, om Fredrikstad er ditt eller datt hører ikke hjemme i denne tråden. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg