LarsBarstad Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg bestilte LCD skjerm fra databutikken.com, og fikk tilsendt en brukt skjerm m/ mangler istedenfor ny. Trege til å svare, og lite gode svar å få. Endte opp med å returnere hele skiten på angrefrist fordi jeg ikke gadd å kaste bort mer tid på dem. Kommer aldri til å handle derfra igjen... Det er ikke før du får en retursak du vet hva slags butikk du har med å gjøre. Lars Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg har bestilt fra databutikken.com flere ganger, og alltid vært fornøyd. Men jeg har aldri hatt noen retursak. Tror til og med jeg fikk med masse drops en gang. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 siden det heter .com er det vel at man kjøper fra utlandet. Må man betale toll og alt sånn da + moms? Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 siden det heter .com er det vel at man kjøper fra utlandet. Må man betale toll og alt sånn da + moms? Nei, ingen toll eller moms fra databutikken. Lenke til kommentar
rscue Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 databutikken.com har avdeling i norge og er derfor minst like rask som andre butikker til å sende ut varene sine. vet at mange hadde problemer med databutikken for litt over et år siden.. Men tror nok at disse hadde fått en litt annen opplevelse av databutikken.com etter at de fikk norsk avdelingen.. Denne avdelingen ble opprettet for at norske kunder skulle få bedre retur tider og bedre service.. og dette har de oppnådd.. Kan selv kun anbefale databutikken.com.. Rscue Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Min dårlige erfaring med Databutikken.com var med den norske avdelingen. Dette var i midten av september i fjor, rundt et halvt år siden. Postet den gang et annet innlegg uten å navngi Databutikken: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=299064&hl= Lars Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg ville nok brukt Microplex. Fordi de yter det lille ekstra. eh? det lille ekstra? jeg bestilte min aspire520watt fra databutikken.com og fikk den innen 3 dager, alt gikk knirkefritt og jeg er veldig fornøyd med psuen, har senere bestilt både ram og kabinett derfra og kan ikke skjønne hva det lille ekstra betyr. de var visst veldig trege og slurvete før, men fikk ny ledelse eller no sånt som skulle satse på å gjøre kundene fornøyde, skal ikke drive no propaganda her, men tror ikke det skal være no problem å kjøpe en psu derfra Lenke til kommentar
anbar Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 har handlet mye fra databutikken. Det eneste er at de har litt dyr porto betalte selv 230kr i porto for en dvdbrenner(bulk) og Q-Pad. Har handlet både cpu og skjermkort der og er veldig fornøyd. og man får en haug av drops der, fikk over 10stk sist gang:) jeg handlet bare hos databutikken før, særlig ifjor toppet det seg da de hadde gratis frakt. men siden de ikke har det lenger, og jeg ikke har funnet det jeg trenger hos dem så har jeg ikke kjøpt der i det siste... Men jeg ville necnt databutikken som en av de mer seriøse butikkene innen bransjen.Har hatt en retursak med dem, det gjaldt en dvdbrenner. Jeg fikk ny to dager etter at jeg hadde sendt den. Dvs de hadde ikke fått den engang, så sendte de allerede en ny en til meg men jeg tror det kan være problmer med alle butikker. bare du ikke gjør problemet større går det fint. Lenke til kommentar
rscue Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Er nok enig at problemer kan oppstå hos de fleste levrandører av datakomponenter, handlet selv hos databutikken når de hadde gratis frakt, spart meg over 1000,- på frakt da jeg handlet blant annet laserskriver med høy vekt + kabinett + lcd skjerm + en del andre varer.. Uansett så er jo ikke 49 kroner i oppkrav og frakt for 5 kolli med en total vekt på nærmere 100 kg.. Uansett så handler jeg hos de som har varene jeg skal, men databutikken er til tider meget billige.. RScue Lenke til kommentar
Midran Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 fant nettopp ut at vis jeg bestiller fra databutikken.com sparer jeg over 500,- til sammen, koster meg ca 2600 med frakt der fra, og ca 3000 uten frakt fra microplex... trur jeg går for databutikken.com, må bare vente til de har alle varene på lager... venter på stacker kabinettet Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Går god for Databutikken.com Har bestilt både skjerm, og musematte derifra! Knall webshop... Lenke til kommentar
rscue Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Går god for Databutikken.com Har bestilt både skjerm, og musematte derifra! Knall webshop... Eneste minuset med databutikken er at webshopen er uoversiktiklig og ikke så god som andre webshop løsninger i mine øyne.. men prisen er som regel like bra og av og til bedre Rscue Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Har handlet fra databutikken.com et par ganger. Jeg liker godt retursystemet til dem, og jeg har brukt det et par ganger (defekt skjermkort osv). Det siste jeg bestilte defra var en Razer Diamondback Magma-mus, som kom ca. 4 dager etter at jeg hadde bestilt den. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hvordan kan uoversikthet være et minus, hvis du får varen du har bestilt og du får dem i god tid? Lenke til kommentar
ayufan Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Bestilte en Sony 23" Flatskjerm derfra, hadde den i hendene etter 3 dager. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg bestilte en komplett pc for ~16k for en kompis, og det gjør jeg ikke igjen. Tok nesten to måneder før han fikk den, og da var det en annen cpu enn han hadde bestilt. Det tok også mellom en og to uker å få svar på mail. Dog var prisene meget gode, og er det fortsatt. De var hyggelige å ha med å gjøre, men var altfor trege til at je gskal vurdere dem igjen. Herr Brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå