Rubex Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Dette er kortet jeg akkurat har kjøpt. Som det står i komentarene i prisguiden, skal det være lett å kloke det til ultra. Hvordan gjør jeg det? Jeg har aldri klokket før, så en god forklaring hadde vert greit Takker for svar Endret 22. mars 2005 av The_Miracle Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Bruk Riva tuner eller Expert tool. Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Hei! Jeg har samme kort selv og kjører 425@1147. Er vel liten vits kanskje å endre dette når du i grunnen har et så bra kort Kjører Doom3 på "ultra high" med alt på fult å ligger i 1280x1024 på max_fps 60 hele veien. Er ikke tegn til lagg i scener med mye lys og skygge Husk bare å han nok strøm og lufting Sleit litt i begynnelsen , men kjøpte meg ny PSU (en 500W bzerk, hadde 250W) og nå er det full gjennomtrekk i kabinettet pluss at gfxkortet har egen strømtilkobling. [edit] Ser at du har 2x256 ram..ville kanskje hatt 1024. Hadde selv 512 og oppgraderte til 1024 og merket veeeldig stor forskjell. Spesielt når du tar /quit og går ut i desktop`en. Maskinen jobbet liksom litt lettere Endret 23. mars 2005 av kåre klut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå