Inaktiv_Mr.TeeZ Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg har kjøpt meg en Nokia 446PRO skjerm. Men den har 2 streker, en 7cm ifra toppen og en 7cm fra bunden. Han jeg kjøpte den fra sier at det skal være sånn? Sitat av hva han sa: Hva mener du med det? De to strekene skal være der, alle skjermer med Sony TRinitron billedrør har disse to strekene. Stemmer det? Please help me! På forhånd Takk! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Ja det stemmer. Er mange som reagerer på dette, men når du har brukt skjermen litt så legger du ikke merke til det lenger. http://www.monitorworld.com/faq_pages/q28_page.html Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 det er to såklate balanse streker. Det venner du deg til veldig fort. btw, en VELDIG god skjerm du har kjøpt deg. Hadde den før. Noe av det beste jeg har brukt. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 "balanse streker" ??? Hjelpe meg. Det er da vel svært få som kaller de for det? "damper wire" på engelsk kan vel bli "dempe-tråd" på norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå