PSV Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Skal ha en harddiskbasert MP3-spiller, og lurer litt på hvilken jeg skal velge... står litt mellom iPod 6GB og Creative Zen Micro 5GB, og lurer på om det finner andre alternativ? iPod er ganske kul siden man kan få navnet sitt gravert inn på den, og Creative Zen Micro har kalender og radio, jeg har en Sony Ericsson K700i, som har både kalender og radio, ser jeg da noen vits i å ha det på Mp3-spilleren? Fra før av har jeg en liten sak med 128MB minne og søker mer plass... EDIT : Det er selvsagt iPod mini..... Endret 22. mars 2005 av Per-Stian Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) ipod 6gb: - 1gb meir plass -du kan få navnet ditt gravert inn i ipoden Kalender og radio har du allerede men det hadde jo vert kjekt å hatt det på mp3 og da. Creativ har bedre batterikapasitet. Les testar på hw.no for samanlikning. Endret 23. mars 2005 av zefler Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 http://www.nomadworld.com/ Du får Creative sin i 4-5-6 gig også da. Til billigere pris enn ipod. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Ja men no var det snakk om iPod 6GB og Creative zen micro 5gb. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Hvis vi tar utgangspunkt i Creative og iPod, begge med 6GB, så koster de begge $249.00 US dollar da, men jeg hadde tenkt å kjøpe her i Norge... Lenke til kommentar
eplemann Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg ville kjøpt Zen Micro (det har jeg) Hvis det skulle skje noe med den (som det har gjort med min) så er det bare å returnere den så får du ny. Og skulle det skje enda en gang kan du heller kreve penger tilbake å kjøpe en annen (som jeg har tenkt til å gjøre hvis det skjer) Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Det skal vel gå ganske fint med ipod og. Vis du har ein god begrunnelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå