oddis89 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 oddis89: FWD er lov i dragracing.... ok trudde ikke det jeg.... er vel sjeldent ville ikke si at framhjullstrekk er å foretrekke i drag men. hehe. ------------------------------------------------------------------------------------------- alt i alt så ligger vel RWD og FWD noe likt.. 4WD er vel best(kanskje ikke svinger på is men) Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 eneste ulempen med bakhjulstrekk etter min mening er at enkelte eldre bakhjulsdrevne biler som manta, taunus etc er noe ubehagelig/skummel å kjøre når det er glatt etter veiene. men det fikses med en 100kilos lodd i kofferten Pøh! Taunus finnes ikke skummel på glatt føre. Den bilen gir så mye tilbakemelding at det man vet akkurat når den tenker på å slippe. Har flydd rundt i Tromsø i 3 år nå med en Taunus 76 modell, og det funker som f... selv om det er mye bratte bakker og dårlig brøyting her. Verdens morsomste vinterbil Lenke til kommentar
528i Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 hehe. ja har (flydd) rundt i tromsø selv med taunus. morsom å leke seg med. men nå tok jeg den bare i sammenligning med andre biler da. hadde selv taunus 76, 79, 82 mod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå