HKRoed Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei! Sliter litt med ett gratisscript jeg har funnet. Jeg vil endre font og størrelse, men hvordan skriver jeg det? Jeg får til å endre fonten, men ikke størrelse. Her er koden: <font face=verdana> <table width="350" border="0" cellspacing="1" cellpadding="2" bgcolor="#dcdcdc" align="center"> <tr> <td bgcolor="cccccc" colspan="2"> <b>{subject}</b> <br>av {user} {date}</p> </td> </tr> <tr> <td bgcolor="#ffffff" colspan="2"> {news}</p> <br> <br> {fullstory} * {comments} {nrc} * {send} </td> </tr> <br> <table width="350" border="0" cellspacing="1" cellpadding="2" bgcolor="#dcdcdc" align="center"> <tr> <td bgcolor="cccccc" colspan="2"> <p><b>{subject}</b> <br>av {user} {date}</p> </td> </tr> <tr> <td bgcolor="#ffffff" colspan="2"> <font color="black"><b>{shortnews}</b> <br> <br> <p>{fullnews}</p><br>{comments} {nrc} * {send} </td> </tr> </table> </font> <br> Kan noen hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Du må endre: <font face=verdana> til: <font face=verdana size="12"> (12 er bare et eksempel så klart!) EDIT: Skriveleif Endret 22. mars 2005 av Judofyr Lenke til kommentar
gather Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 dette er da nødt til å ha mye med med html/css og gjøre.... rapportert Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Flyttes til WDS-kategorien Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Les dette, og bruk font-size og font-family til tekstformatering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå