jeyjey88 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Lurte på noe angående min prossesor. Har sett litt rundt og fårr tips og sånn, men kan jeg få min cpu opp til [email protected] uten problemer med min standard vifte? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Ja, men på egen risk... Kan fort bli litt varmt med boxed vifte vettu ellers er det ingen problem med det skru opp fsb og Vcore i biosen:yes: Har du noe annen kjøling i kabinettet vifter o.l. Men ta det litt og litt så det ikke blir for varmt eller ustabilt. Da skal det gå bra. Velkommen til forumet foresten Lenke til kommentar
jeyjey88 Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 oki, tar det litt og litt jeg Har to Kabinett vifter, dem tar 30kubikkmeter i timen. Den ene står foran nede i båmm og den andre står bak høyt oppe. Også har jeg kjøler til skjermkortet mitt, en arctic cooling vifte som trekker litt luft ut. Takk, sjekt å være medlem her også forresten cpu'en ligger på rundt 24-25 grader idle og 35-40 ved load. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ja du bør vel stoppe på 60 grader så det går nok bra. Husk å låse agp\pci de skall stå på 66\33 Lenke til kommentar
jeyjey88 Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 og hvor låser du opp disse, inne i BIOS'en? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 jepp, og du skall ikke låse opp men bare låse dem. i min bios skal dem stå på "by subtile tuning item" dette avviker sikkert fra bios til bios... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå