Gå til innhold

Trenger et oppussingsobjekt. En ungdomsbåt.


Anbefalte innlegg

Har lyst til å bruke sommeren til å pusse opp båt.

Har ikke lyst til å legge alle penga mine i denne båten, men jeg vil legge arbeid i den. Har dere noen tips? Synes vågebu sin båt var morsom. http://vagebu.vestlan.com/baat

Hvor mye tror dere noe slikt hadde kostet?

 

Har ikke lyst på en stor båt, men en liten kjapp en med plass til to. Dette fordi jeg ikke trenger å bruke så mye penger på en kraftig båt. Om sommeren, kommer det mange slike oppussingsogjekter for salg hos finn.no, autodb og qxl?

 

Har noen flere spm. Hvis man skal ha ratt i båten, og det ikke er det fra før av. Er det da vanskelig å legge til ratt som går til motoren? Et annet spm er om det er vanskelig å legge til hastighetsmåler. Har ikke noe spesielt peiling på båt, men jeg er flink til å jobbe med matrialer.

 

Ååååå jeg har lyst til å pusse opp båt til sommeren :love:

 

EDIT: Fant noe jeg likte.

http://www.autodb.no/cgi-bin/boat/picture....95852&username=

Er det vanskelig å finne styresystem til denne? Er det dyrt? Er det vanskelig?

-----------------------------------------------------------------

Fra annonsen:

Båt: Jolle/Åpen båt speedbåt

Pris: 4000

Lengde: 15 fot

Skrogmatr.: Plast

Tilstand: Trenger oppussing

Beskrivelse

speedbåt uten motor og styring, trenger lakk

------------------------------------------------------------------

 

Tror dere det er det plass til to i denne?

Endret av Tha sims
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi(meg og en venn) betalte 700 for den båten.

 

Tror det har vært tre seteplasser i den båten du har funnet, en fremme og to bak. Jeg ville aldri betalt 4000 for den båten. Den er kanskje i litt finere stand enn den vi kjøpte, men ikke så mye at den er verdt over 3000 mer. Jeg ville betalt max. 2000,- for den.

Tror ikke det skal være vanskelig å lage styring hvis du har det du trenger. Hvis du skal kjøpe styresnekke, ratt, kabler, vinkler og alt du trenger til styringen tror jeg at det kan komme opp i 2-3000. Tror heller ikke at det skal være prolem å legge inn knopmåler. Er ikke sikker på hva det koster.

 

Et godt tips er å kjøpe brukt ;)

Endret av Vågebu
Lenke til kommentar

Veit ikke om jeg "tørr" og mekke til en styring på en båt. Dette fordi jeg ikke har peiling på hvordan jeg gjør det. Tror jeg kommer til å satse på en båt m/styring og uten motor.

 

EDIT: kan du legge meg inn på msn? Virker som du har litt peiling i dette, noe ikke jeg har:P

[email protected]

Tok meg den frihet å legge deg inn, men kanskje du har en annen msn konto nå?

Endret av Tha sims
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...