Vågebu Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Hallo! Jeg holder på med å bygge nytt kabinett, og når det er ferdig tenkte jeg å selge mitt gamle AOpen HX-45. Hva som er gjort/han får med: *Lakkert svart, med racing-flagg på høyre side *Satt inn plexi med Tux mattet inn *120mm viftehull i toppen, han får ikke med vifte, for den skal jeg ha i det nye *Bak er det hull med knapper for styring av lys *Luftehull bak *Aluminiumsfolie og plexi på 5,25" dekslene *Dobbel power-knapp, begge må trykkes inn for at det skal skje noe. Original knapp+kortsluttningsknapp fra en påhengs *Hjemmelaget viftestyring, en 12V-5V, en 12V-0V-5V, og en trinnløs kanal *Satt inn USB i front *Laget "sidedør", sånn at det ikke er nødvendig å ta av hele metalldekselet for å komme til inni PCen *Ikke helt perfekt lakkering *Rød bubblelight i frontdekselet *Større luftehull under frontdekselet *92mm CM-vifte nede i front *60mm Delta-vifte som blåser på(vekk) diskene når den en skjelden gang er på Det selges uten katoder og 120mm vifte i toppen. Noen bilder: Hvor mye er det verdt? Endret 22. mars 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Jeg ville ikke gitt mer enn 150-200kr for det der. Er jo veldig moddet, så jeg tror du må finne en som liker ett moddet kabinett, som ikke gidder å gjøre noe selv. Viss du er heldig kan du jo få mer for det da. EDIT: Synes ikke det var så værst mod det der, likte bare ikke at det var flere farger fremme. Endret 22. mars 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Nå må du huske på at det er den gruppen som liker ferdigmodda som er lett å skvise for penger, prøv å få 400 kroner for det i hvertfall Det ser jo ganske pent ut da Lenke til kommentar
xcase Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 alt utenom fronten er digg er vell verdt 2-300kr? å selge et moddet kabbis er ikke alltid like enkelt.. finner du en kjøper som bare elsker det, er det greit. Men et selvmoddet kabinett er ikke noe "vanlige" bare kjøper.. prøv qxl.no. Lykke til Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 hmm... synes ikke det var så verst... ville tippe nesten oppi 4-500kr, men kanskje det er litt for modda. Hvis det foran hadde hatt samme farge, så vil jeg tro at prisen kunne heves ganske mye. Tross alt er det vel sikkert et funksjonelt kabinett som har litt ekstra specs, enten det er hjemmemekka eller ikke Lenke til kommentar
xcase Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 prøv å selg det på et dataparty e.l? er alltid en del newbs som ELSKER oppmerksomhet uten å vite stort mer enn hva en hdd er.. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 prøv å selg det på et dataparty e.l? er alltid en del newbs som ELSKER oppmerksomhet uten å vite stort mer enn hva en hdd er.. word. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Det er en god venn av meg som kanskje skal kjøpe det. Han synest at det er tøft nok. Det er samme farge på fronten og resten, det er bare kameraet som får metalldelen til å skinne mer enn fronten.*Hate HP PS320* Men i normalt lys ser det likt ut. Tux i vinduet Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Personlig ville jeg aldri kjøpt det , men en linuxfreak vil kanskje gi deg opp til 500 shpenn! Lenke til kommentar
xcase Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 tuxen er bare smuuuuuud vurderer å gjøre noe a la det samme med en annen figur.. tenkte å lage sjablong og pusse med dremel.. funker det? hvordan gjore du det? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 I vinduet brukte jeg 800 og 1200 våtslipepapir, og på vanntanken brukte jeg diamantstift og slipestift for harde metaller eller .no sånn på dremelen. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 vel her er det vel snakk om et gammalt råttent aopen kabinett som jeg neppe ville gitt mer enn 50-100 spenn for, men siden den er moddet sånn greit vil jeg verdsette den for noe mellom 150 og 200. hvis du finner riktig kjøper kan du vel alltids få 300-400 for det. men legg merke til Riktig kjøper Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 veit ikke jeg, kanskje 25kr. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 syns det var ganske kult.. får sikker 500 for det.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 syns det var ganske kult.. får sikker 500 for det.. Her har du rett kjøper! Selg det til han, siden han sier at du sikekrt får 500 kr for det! Er du heldig, så kan du kanskje få det, men da må du være heldig. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 syns det var ganske kult.. får sikker 500 for det.. Her har du rett kjøper! Selg det til han, siden han sier at du sikekrt får 500 kr for det! Er du heldig, så kan du kanskje få det, men da må du være heldig. hehe.. har bra nokk kabinett jeg,, modda det en del.. men jeg tenker på vist han selger det med vifte (som koster en del) og plexiglass til sidevinsuet koster jo litt... 500,- er jo litt drøyt da,, men må jo gi gutten en håp Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Selger det nok uten vifte i toppen, for det skal jeg ha i det nye kabinettet. Men han som kanskje skulle kjøpe det har en lik vifte han skulle sette inn hvis han kjøpte det. Han får med 2 andre vifter, en 92mm CM og en 60mm Delta Begge er heldigvis koblet til viftestyringen. Endret 28. mars 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå