gspr Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Samme her... Skal jobbe i morgen, og bussen går bare en gang i timen. Kommer til å dø. Og det KLAGER dere over?? Dere vet ikke hva ræva kollektivtrafikk er for noe.. Kansje byfolk skulle hatt seg et år på landet for å se hvordan ting er utenfor? Hæ? Finnes det steder der det ikke går en buss hvert 10. minutt? Dæven... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Buss ? Hva det er for noe ? Mvh Landlord Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Haha, virker som jeg fikk startet et skred med kollektive erfaringer @Marvil: nei så ingen svart Audi og kjenner ingen Korsvold, så det ble en svett gåtur. Greit med trim... blir bare litt gretten å måtte gå ca 1 time til jobb så tidlig på morran. Det var også tykk tåke, så måtte ha på stillongs.. enda mer klamt. Men jeg synes det er nå rart å kjøre lørdagsrute dagen før en helligdag, men det har kanskje alltid vært sånn? Jeg tar ikke bussen så ofte Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Haha, virker som jeg fikk startet et skred med kollektive erfaringer @Marvil: nei så ingen svart Audi og kjenner ingen Korsvold, så det ble en svett gåtur. Greit med trim... blir bare litt gretten å måtte gå ca 1 time til jobb så tidlig på morran. Det var også tykk tåke, så måtte ha på stillongs.. enda mer klamt. Men jeg synes det er nå rart å kjøre lørdagsrute dagen før en helligdag, men det har kanskje alltid vært sånn? Jeg tar ikke bussen så ofte Fikk ikke du låne en sykkel ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 @Marvil: nei så ingen svart Audi og kjenner ingen Korsvold, så det ble en svett gåtur. Greit med trim... blir bare litt gretten å måtte gå ca 1 time til jobb så tidlig på morran. Det var også tykk tåke, så måtte ha på stillongs.. enda mer klamt. Stillongs er så helvettes tøft, stillong gir hele tilværelsen et løft! Jeg bruker stillongs men ingen bukse, etter min mening blir det å jukse! Stillongs - Fattern.wav elns. Anbefales på det sterkeste. Ontopic: jeg er drittlei av å ta buss.. Synes det burde vært påbudt å lukte godt dersom man skal ta bussen. Ekle stinkende folk *holde seg for nesen* er et sant mareritt på bussen. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Ontopic: jeg er drittlei av å ta buss.. Synes det burde vært påbudt å lukte godt dersom man skal ta bussen. Ekle stinkende folk *holde seg for nesen* er et sant mareritt på bussen. Prøvd trang t-bane i rushtiden midtsommers? Mmh, mange, svette ekle mennesker. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Nope, men det høres ut som en minneverdig opplevelse. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 @jarmo: Har sykkel selv, men ikke skjermer på den og jeg har ikke hjelm. Sykle i tåke på glatt vei er ikke god ide Ikke uten refleks heller. Jeg hadde ikke tenkt å "dø" på vei til jobb heller bare fordi bussen ikke gikk (blame blame). @darkness|: Hehe, jeg foretrekker bukse utenpå stillongsen Ellers ville det bare sett rart ut Men jeg frøs i det minste ikke, bare litt trøttere enn vanlig. Hørte på radio mens jeg gikk, så tiden gikk ok unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå