FuLu Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Vet ikke om dette passer i søppel eller her i annet. I gledesutbrudd passet det i hvert fall ikke. Skulle hatt eget raseriutbrudd kanskje Uansett, jeg begynner på jobb 0700 imorra. At bussene her i mitt området (romerike, lillestrøm/strømmen area) valgte å ta påske i morra gjør meg forbanna! Skulle for sikkerhetskyld sjekke når bussen gikk i morra... og jippi! Den går ikke i heletatt, den har lørdagsrute! ARG! Beste løsning hos trafikanten var å ta bussen til lillestrøm nå klokka 0106 (fra et sted som heter for skjetten), når jeg kommer til lillestrøm vil den ha meg til å vente på toget i 4 timer og 7 minutter. Toget er Drammenstoget som går i retning strømmen som jeg da må gå av på for å måtte gå resten av veien selv. Huh, jaja. Jeg tror jeg heller sover til 5 og går hele veien sjøl, tar bare 1 time å gå. Godnatt og god påske (ikke til busssoperne). Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har faktisk skrevet et helt kåseri om kollektiv transport Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Aner ikke hvor stort Skjetten er, men om du vet om noen som heter Korsvold der som bor i et gult hus og har en svart udi A6, så kan du be sønnen i huset kjøre deg, og hilse fra meg. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Samme her... Skal jobbe i morgen, og bussen går bare en gang i timen. Kommer til å dø. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Samme her... Skal jobbe i morgen, og bussen går bare en gang i timen. Kommer til å dø. Og det KLAGER dere over?? Dere vet ikke hva ræva kollektivtrafikk er for noe.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 En gang i timen er lissom vanlige ruter her, og lokalbussen går vel maks ti ganger daglig.. Søndagsrute betyr at det går fem busser hver vei (en mot sande og en mot drammen) fordelt utover hele dagen.. Du som bor i oslo er bare bortskjemt når det gjelder busser Man trenger bare å stelle seg et sted så kommer det garantert en buss snart.. Digge oslo Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Samme her... Skal jobbe i morgen, og bussen går bare en gang i timen. Kommer til å dø. Og det KLAGER dere over?? Dere vet ikke hva ræva kollektivtrafikk er for noe.. Hey, vet du hvor lenge en gang i timen blir å vente eller? Småtroll.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Samme her... Skal jobbe i morgen, og bussen går bare en gang i timen. Kommer til å dø. Og det KLAGER dere over?? Dere vet ikke hva ræva kollektivtrafikk er for noe.. Hey, vet du hvor lenge en gang i timen blir å vente eller? Småtroll.. max 7 ganger mindre enn hos trådstarter. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Samme her... Skal jobbe i morgen, og bussen går bare en gang i timen. Kommer til å dø. Og det KLAGER dere over?? Dere vet ikke hva ræva kollektivtrafikk er for noe.. Hey, vet du hvor lenge en gang i timen blir å vente eller? Småtroll.. Det er buss ganske ofte. Her går det 7 busser til dagen på vanlige dager, på søndagen går det 2. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg er vant til at den går fem ganger i timen, da blir det et drastisk skifte... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Samme her... Skal jobbe i morgen, og bussen går bare en gang i timen. Kommer til å dø. Og det KLAGER dere over?? Dere vet ikke hva ræva kollektivtrafikk er for noe.. Kansje byfolk skulle hatt seg et år på landet for å se hvordan ting er utenfor? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Om de da begynner å skrike slik de gjør når det kommer snø på veiene, så kan man like gjerne la det være tror jeg.. Btw, egen bil er en fin båt. Endret 22. mars 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hey, vet du hvor lenge en gang i timen blir å vente eller? Småtroll.. Ein time er ingenting. Eg har ofte venta 6-7 timar på ein buss, enkelte gongar lengre. Lenke til kommentar
runela Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 her i fra går det en buss i døgnet og det er skolebussen Vi må nok hoppe enten i båten eller i bilen vis vi skal komme oss noen plass. Har ofte iritert meg over at det ikke går busser vis jeg skal noen plass. Menmen. Vi har verken asfalt eller bredbånd. Så... Sånn er øylivet Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Samme her... Skal jobbe i morgen, og bussen går bare en gang i timen. Kommer til å dø. Og det KLAGER dere over?? Dere vet ikke hva ræva kollektivtrafikk er for noe.. Kansje byfolk skulle hatt seg et år på landet for å se hvordan ting er utenfor? Pfft, vi trives i vår egen boble, ingen vits å oppleve en verden vi ikke kommer til å bo i. Kolektivtrafikken i Oslo er grei, trikk vært femte minutt enkelte steder and all that, men ingenting å hoppe i været for. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Så betaler man også ofte mer for å bo steder hvor kollektivtransporten har et bedre tilbud.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hvorvidt man kommer til å bo et sted hele livet eller ikke er ikke noe man vet 100%. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Der jeg egentlig kommer fra går bussen èn gang per dag! Men her i Trondheim der jeg er nå, går bussene ofte nok. Selv om det er påskeruter osv. Jeg kom meg på jobb, og kom meg hjem igjen også! Men det jeg liker minst med kollektivtransport er alle folka! Alltid sitter det noen batty-boys eller bygutter med bleika hår og trang hvit lue på bussen! Spesielt 3ern! Og i dag morges, kom det en full utenlending bort til meg når jeg venta på bussen. Han trodde jeg var ei dame og begynte å legge an på meg! :!: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 En av grunnene til jeg valgte den vgsskolen jeg går på nå er pga beliggenhet. 5 minute walk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Samme her... Skal jobbe i morgen, og bussen går bare en gang i timen. Kommer til å dø. Og det KLAGER dere over?? Dere vet ikke hva ræva kollektivtrafikk er for noe.. Kansje byfolk skulle hatt seg et år på landet for å se hvordan ting er utenfor? ditto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå