Padrel Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Hei Jeg sitter å leser litt på forumet, og så dukker spørsmålet opp......hvor mange bruker et operativsystem laget av andre enn Microsoft? Hvor mange her på forumet bruker f.eks. Linux? Hvor mange bruker BeOs? Og så videre...........jeg mener da "bruker" som primært oprativsystem, ikke som et "prøve og leke" operativsystem. Så kan folk fortelle meg hvilket os de bruker? Padrel Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Eentlig teit av meg å poste denne posten, men hva slags emnelinje er det du har valgt??? DrE Lenke til kommentar
Padrel Skrevet 29. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2002 like bra emnelinje som veldig mange andre [ Denne Melding var redigert av: Padrel på 2002-06-30 01:24 ] Lenke til kommentar
Danny Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 jeg bruker windows fordi det er brukervenlig,prøvde linux en gang forsto ikke en shit og jeg orker ikke å lese en hel bok for å kunne bruke et os. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Jeg bruker linux RH og win XP på de forskjellige.... Kommer jo an på hva de skal brukes til :smile: Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Quote: Den 2002-06-30 01:07, Danny skrev:jeg bruker windows fordi det er brukervenlig,prøvde linux en gang forsto ikke en shit og jeg orker ikke å lese en hel bok for å kunne bruke et os. Your loss, synd at du ikke orker å lære deg noe nytt(ig). Kjører GNU/Linux på alle mine fire bokser. Red Hat og Mandrake. Brannmur, desktop, laptop og filserver. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 gentoo all the way (også win98 i vmware.. sånn i tilfelle :razz:) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 win2000... har immari lyst til å prøve meg på linux eller noe lignende men jeg får lissom aldri tid..:smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 argon264 Han har rett,linux er vankeligere å lære en et os fra microsoft er,så om du skal lære linux må du ha veldig mye tålmodighet. Kjetil Lenke til kommentar
Viva Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Linux er jo ganske stivt å installere, men nå som Lindiws fra http://www.lindows.com er kommet og Wallmart- kjeden i USA selger PC'er fra 2300 kroner kan det blir overgang til dette av mange. RedHat, og andre versjoner kommer sikkert til å falle ut med tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå