AndersT2 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Finnes det en form for nedlastings monitor som viser hvor mye du har lastet opp og ned? Og gjerne over tid. Finnes det også en type monitor som viser hvor lenge PCen står på, og tar vare på dette? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Med Netlimiter kan du se hvor mye du har lastet opp og ned. Veldig nyttig program. Lenke til kommentar
morra Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Statbar ser hvor lenge pc-en har stått på, men den fører ikke logg. NetLimiter er et program som veldig mange er fornøyd med (inkl. meg). Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Det som også er veldig hendig med NetLimiter er muligheten til å begrense opplasting og nedlasting. F. eks. om du har en nedlasting gående mens du surfer, kan du begrense hastigheten til nedlastingen og dermed fortsatt ha litt båndbredde til overs for at surfingen skal gå smertefritt. Dette fungerer selvfølgelig med både opp- og nedlastinger. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Det som også er veldig hendig med NetLimiter er muligheten til å begrense opplasting og nedlasting. F. eks. om du har en nedlasting gående mens du surfer, kan du begrense hastigheten til nedlastingen og dermed fortsatt ha litt båndbredde til overs for at surfingen skal gå smertefritt. Dette fungerer selvfølgelig med både opp- og nedlastinger. Nå har jeg da akuratt gått i fra ISDN til ADSL (1450) og selv om nedlastingen ligger på 100 kb+ så går det fortsatt mye fortere enn ISDN uten annen nedlasting i bakgrunnen. Så den funksjonen vil jeg nok ikke benytte. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 $ ifconfig ethN | grep bytes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå