mrtzter Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Tja, gjør ikke noe om det er en! -MMS: Ja -GPRS: Ja (jeg kan ikke noe om dette nettet) -EDGE: (nå har det seg slik at jeg ikke vet forskjellen på slikt nettverk.. men sikkert: ja? -WAP: Ja, snedig det.. -Kalkulator: Tja, gjør ikke noe om det er en! -JAVA:Tja, gjør ikke noe om det er.. -Email klient:Ikke nødvendig.. -Spill: Hvorfor ikke?;D Form: -Klapp telefon! (MÅ VÆRE) -Vekt: Helst ikke så alt for tung? sånn ca som SAMSUNG SGH-E700.. (er ikke nøye) -Antenne: Kommer på det samme! -"Støt/sprut/støv-sikker": Neida! Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: Slik at fargene vises godt nokk! -Touchscreen: Nei! Pris: Jeg har mellom 3000 og 5000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Nei (jeg har sense) Diverse: -Merke: Samsung/SE/LG ? -Kamera: JA -Videokamera: tja! -Symbian: ? -Triband: ? -Infrarød port: nja, om ikke bluetooth! -Bluetooth: Ja! -Minne: Så mye som mulig! -Minnekort?: Det er en fordel! -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Tja.. -Radio: Tja -3g(UMTS): .. Dere vet om det er viktig i fremtiden? -Wlan: ? -Mulighet for GPS: ? -Batterilevetid: Igrunn så lenge som mulig:P -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? SMS, og ringing! Liker å ta bilder og videoopptak! Tja = Samma om det er eller ikke! Vet dere når SAMSUNG SGH-E720 kommer? (Z500/z800?) Gjerne si om dere vet noe om disse mobilene.. hvem som er best og HVORFOR den er best! Jeg har startet noen nye evner.. Å dere sier at alle mobiler som kommer til Norden/skandinavia har norske menyer? er dette sant? Da kan jeg jo bestille E720 ifra sverige eller danmark da å få norsk meny? Takk for respons! MVH Rhino Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Var det ikke du som absolutt SKULLE ha S700i for ei lita stund tilbake? Før dn kom altså...mener du skulle absolutt uansett omstendigheter ha den.. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Var det ikke du som absolutt SKULLE ha S700i for ei lita stund tilbake?Før dn kom altså...mener du skulle absolutt uansett omstendigheter ha den.. Er det relevant? ______________________________ Alle mobiler som blir kjøpt i skandinavia _skal_ ha norsk språk innlagt. Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Ja jeg var hekta på den, men prisen ødla alt.. å nå er s700 -for gammelt- for meg. Jeg liker de nye som kommer! Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 ingen gode tips? Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Orker ikke skrive langt nå, men E720 kommer ihvertfall til Norge. Les forsiden på amobil.no Nå synes jeg det er på tide at du kjøper deg den mobilen din snart Du har vel spurt om hjelp til ny mobil i ca. et år? Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 hihi.. beklager alt maset men, når jeg nå kjøper meg en mobil har jeg tenkt å handle en som kan holde ut en god stund! Å jeg elsker mobiler med god skjerm og kamera så selv elsker jeg klapp;D er ikke meningen om jeg maser på dere da:p håper jeg ikke er helt forferdelig! så har jeg ikke vært helt inne i mobil verden den siste tiden, så jeg veit igrunn ikke hva jeg kan vente meg. Derfor spør jeg dere fantastiske mennesker;) E720 sa du kommer til norge? det er godt å vite:D Lenke til kommentar
jealei Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg vil også anbefale e720, den kommer nå snart tror jeg. Men det kommer også endel mobiler til sommern. Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 (endret) er e720 "samma tlf" som D500 bare i klapp? altså, jeg står fast! Kommer 3g til å erobre verden? Jeg vet ikke om jeg skal satse på Z700 eller E720 :S Endret 4. april 2005 av HybRis Lenke til kommentar
Ole_91 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 syntes d500 er bedre enn e720, hvis du er glad i klapp så kan du jo ta e720, men d500 er både bedre og finere etter min mening. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Samsung Z500 er verdt å ta en titt på Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Jepp, har sett på den! Det blir z500 som ramler i lommen min til sommern ja! Om jeg da ikke venter på z700 Lenke til kommentar
Ole_91 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg har hørt at z700 ikke kommer til norge, så det kan kanskje bli litt lang ventetid på den. Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Mer om akkurat den saken her: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=429566 Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hvis du ikke allerede har bestemt deg for Z500, hva med å vurdere E730? Den er så og si samme telefon som E720, men med bittelitt forandring og den er i svart. Jeg synes den rett og slett er sinnsykt fin. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Om den kommer i den litt matte og nydelige svartfargen der er den en garantert storselger. Samme Som Razor V3 nå selges i og den er FLOTT blitt, i motsetning til den kjipe og fattigslige sølvfargen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå