Dj Charlie Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Hvis du får problemer med å sette det opp i Windows, så mekker jeg en "liten trinn-for-trinn guide" i Windows XP, just in case. Sender den til deg på PM, hvis du trenger den*mekke mekke* TUSEN TAKK! Det var snilt. Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Hvor blir det av den guiden du skulle lage? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hvis du får problemer med å sette det opp i Windows, så mekker jeg en "liten trinn-for-trinn guide" i Windows XP, just in case. Sender den til deg på PM, hvis du trenger den*mekke mekke* Kunne du sendt den til meg også? Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Hvis du får problemer med å sette det opp i Windows, så mekker jeg en "liten trinn-for-trinn guide" i Windows XP, just in case. Sender den til deg på PM, hvis du trenger den*mekke mekke* Kunne du sendt den til meg også? Om jeg får den kan jeg jo sende den videre til deg, men har til nå ikke sett noe til den. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Guiden er nå sendt til både Dj Charlie, og fargoth, grunnen til at den ikke har blitt sendt tidl. står i PM`en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå