Chief_R-W Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har netopp vært på LAN og som før har jeg hatt med den andre pcen på lan til server bruk men bvle ikke like velykket med DC server alle har 100mbit nettverk og brukte 8 porter Cnet 10/100mbit switch men på dc hadde vi kun 500kb i sekundet har hatt 11-12mb før. Prøvde å hoste med en annen maskin på nettverket men ble det samme. Prøvde også mota ip auto og manuell og sette ip på rad og rekke men ingen forskjell. Noen tips Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Alle må være active på LAN. De som var passive på sist lan fikk drit hastighet i forhold til de active. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Takker for svar Det sjekket jeg ikke så nøye hvordan vi hadde satt opp dc. Skal det være noe spessielt på UDP og TCP port. Pleier å hoste med port 1337 men det vel kanskje det samme. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Er egentlig det samme hvilken port du velger, men har hørt at 2000-2500 kan være anbefalt. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Jepp da bruker jeg som annbefalt av andre. For filoverføring gikk så mye raskere over dc enn i windows nettverk så er en fordel å bruke dc istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå