kryppe Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har i dag Dlink 624+ som jeg er mektig lei og skal bytte ut. Aksesspunktet trenger minimum 4 porters switch og bør støtte minimum 54mbs. I tillegg er det ønskelig med QoS/Traffic Shaping pr IP/Port/mac adresse. Er det noen som kan anbefale meg noe? PS! Nei, jeg vil ikke sette opp en egen maskin som ruter, med linux eller hva det måtte være på forhånd takk Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Linksys WRT54GS hadde vært ett veldig godt valg....spesielt hvis du legger inn modfisert firmware Endret 22. mars 2005 av X_plode Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Linksys WRT54GS hadde vært ett veldig godt valg....spesielt hvis du legger inn modfisert firmware Ja helt enig, den har godt støtte for alle nettverkskort, både 802.11b og 802.11g. Men har du ekstra penger så er det anbefalt denne Linksys Wireless A+G Broadband Router 54 Mbps 802.11a/802.11g. Det med modifisert firmware, er det samme som Upgraded Firmware? Endret 22. mars 2005 av chakl Lenke til kommentar
kryppe Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Den store forskjellen mellom WRT54GS og Linksys Wireless A+G Broadband Router 54 Mbps 802.11a/802.11g, er altså forskjellen i bruk av A og B nett? Finnes det noen rutere med TrafficShaping orginalt? Altså, uten bruk av modifisert firmware? Antar at X_plode prater om de x-antall uorginale fimware som finnes for Linksys Endret 23. mars 2005 av kryppe Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Den store forskjellen mellom WRT54GS og Linksys Wireless A+G Broadband Router 54 Mbps 802.11a/802.11g, er altså forskjellen i bruk av A og B nett? Finnes det noen rutere med TrafficShaping orginalt? Altså, uten bruk av modifisert firmware? Antar at X_plode prater om de x-antall uorginale fimware som finnes for Linksys Jahh eg bare gikk litt ut av spørsmålet igår, men fatte hva han mener. Ved hjelp av modifisert firmware kan man øke alt i WRT54G, eks såkalt "Transmit Power" , nye og gjemte programer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå