Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger anbefaling av aksesspunkt med switch

Anbefalte innlegg

Har i dag Dlink 624+ som jeg er mektig lei og skal bytte ut. Aksesspunktet trenger minimum 4 porters switch og bør støtte minimum 54mbs. I tillegg er det ønskelig med QoS/Traffic Shaping pr IP/Port/mac adresse.

Er det noen som kan anbefale meg noe?

PS! Nei, jeg vil ikke sette opp en egen maskin som ruter, med linux eller hva det måtte være ;)

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Linksys WRT54GS hadde vært ett veldig godt valg....spesielt hvis du legger inn modfisert firmware

Ja helt enig, den har godt støtte for alle nettverkskort, både 802.11b og 802.11g.

Men har du ekstra penger så er det anbefalt denne Linksys Wireless A+G Broadband Router 54 Mbps 802.11a/802.11g.

Det med modifisert firmware, er det samme som Upgraded Firmware?

Endret av chakl
Lenke til kommentar

Den store forskjellen mellom WRT54GS og Linksys Wireless A+G Broadband Router 54 Mbps 802.11a/802.11g, er altså forskjellen i bruk av A og B nett? Finnes det noen rutere med TrafficShaping orginalt? Altså, uten bruk av modifisert firmware? Antar at X_plode prater om de x-antall uorginale fimware som finnes for Linksys

Endret av kryppe
Lenke til kommentar
Den store forskjellen mellom WRT54GS og Linksys Wireless A+G Broadband Router 54 Mbps 802.11a/802.11g, er altså forskjellen i bruk av A og B nett? Finnes det noen rutere med TrafficShaping orginalt? Altså, uten bruk av modifisert firmware? Antar at X_plode prater om de x-antall uorginale fimware som finnes for Linksys

Jahh eg bare gikk litt ut av spørsmålet igår, men fatte hva han mener.

Ved hjelp av modifisert firmware kan man øke alt i WRT54G, eks såkalt "Transmit Power" , nye og gjemte programer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...