herzeleid Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Lurte på om noen vet hvor jeg kan laste ned en rome total war crack siden cden min er så full av riper og dritt Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Raportert. Strider mot retningslinjene å snakke om warez. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Jada, "CD'en er så ripete". Jess sør. Et lite tips: Gni litt avføring på CD'en. Da skal det nok gå som smurt. Og et anent tips: Les retningslinjene. Og nok et tips: I stedet for å lyve (som du sikkert gjør), kan du heller si "Kan jeg få en crack, siden jeg ikke gidder å kjøpe spillet lovlig?" Og da blir svaret: Nei. Igjen, les retningslinjene (grundig). EDIT: Og dessuten er tråden feilpostet. Endret 22. mars 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Sikkert ikke nødvendig å gni det inn heller da. Tror det kom godt nok fram i ace sitt svar... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Det kan jo også være at cd'en faktisk er ødelagt da Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Det kan jo også være at cd'en faktisk er ødelagt da Kan han ikke ta vare på en cd, har han et problem. Det skal dog ikke løses ved cracks. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Det er ikke lov å spør om cracks på forumet, men det heller ikke tillatt med flaming! Dere burde lese retningslinjene selv tror jeg. Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Goggle og søk på game©&world Les advarslene nøye. Dette er en side for ærlige sjeler med orginale spill. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Forumet har dessverre ikke lov å komme med informasjon om det du spør om. Må nok stenge denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg