|plumbo Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 noen gode forslag ( sitter og fyller nå..) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Mitt gikk vekk etter at jeg snudde den pumpa/tanken på hodet. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hvis jeg får luft i systemet når jeg fyller så pleier det og gå bort etter et par timer/dager. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Snu, vend og rist radiator, pumpe og evt. blokker hvis det er luft i dem. Radiator er meget viktig da den kjøler mye dårligere hvis det er luft i den. Lenke til kommentar
|plumbo Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 åssen er det mulig? hvilke system kjører du? Lenke til kommentar
|plumbo Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 setter tanken som høyeste punkt nå . fyller opp alt og lar kjølinga gå i 15 min og etter fyller .( grunden til at jeg ikke får snudd på radiator og punpe er at de sitter skrudd fast i taket på datan og da må jeg demonter e hele datan for så og demontere kabinette ..*tabbe*.. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ikke noe problem å riste i dataen, pass på at alt er tett. Lenke til kommentar
|plumbo Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 hehe en mulighet det og men det er jo et maxi tower da ikke akurat et barebone:P men takker alike vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå