TST Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Noen lesere har et ønske om at vi oppretter flere kategorier på forumet, spesielt for å skille på de forskjellige konsollene. Vi har jo spurt om dette tidligere, og da har feedbacken stort sett vært at det blir mer uoversiktelig. Hvordan er stemningen nå, skal vi opprette kategorier som: PC, Xbox, GameCube, PS2? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Bare fire stemmer? Jaja. Jeg syns det er mer enn nok dill og greier på forumet. Kategorier for hver konsoll er jo, sagt på nord-norsk (jeg bor i Troms); pess. Hva trenger man det til? Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2002 Quote: Den 2002-06-30 00:34, the_ruthless skrev:Bare fire stemmer? Er jo bare en halvtime siden jeg la ut pollen, og det er for øvrig lørdag kveld. Regner med at det tar seg til i morgen. :smile: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Det er nok kategorier som det er...basta! Vil bare bli uoversiktlig med subkategorier for PS2, Xbox osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå