Lego Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Surfet litt omkring på forsjellige webshopper og oppdaget at http://www.databutikken.com selger point of view`s versjon av Radoen 8500. Denne er også billigere :smile: Er det noen som vet om andre produsenter som kommer til å lage kort basert på denne chippen? Blir artig å se om det blir en større suksess en forgjengeren. (selv venter jeg på mitt radeonkort [ Denne Melding var redigert av: Lego på 2001-11-20 09:28 ] Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Tror at jeg hørt at Asus skal lage radeon kort, men er ikke sikker. Hvis asus lager det så blir det sikkert dyrt og med altmulig stash som er mulig og få tak i Lenke til kommentar
OlaVold Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Quote: CFD skrev (2001-11-20 14:54):Tror at jeg hørt at Asus skal lage radeon kort, men er ikke sikker. Asus har gått ut og gitt beskjed om at de har et samarbeid med en brikkeleverandør, som de er fornøyde med. De kommer ikke til å bruke ATI brikker. Dette kom, etter en side averterte at de tok imot forhåndsbestillinger på AsusR200 Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 hvis pov lager sånne kort blir det sikkert bedre drivere også.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Tror ikke det , fordi at POV bruker jo nvidia driverne da. Det gidder ikke og "lage sine egne ,men hvem bruker orginal driverne? Lenke til kommentar
matsp Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Noen som vet om databutikken får dem før jul? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 300kr er IMO billig for å få et kvalitetskort framfor et billigkort. Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Når andre produsenter selger Radeon 8500, er disse klokket ned noe. De kalles da Radeon 8500LE. Dette kortet kjører med 250@500. Et Radeon 8500 fra ATI, kjører med 275@550. Og da er det vel lite vits å spare 300 kroner! eller hva...... :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 De har det nå.. venter på et kort (skal bygge til en kamerat og han skal ha det billigs mulig så derfor gikk jeg inn for POV) En annen grunn er at Det orginale ikke er kommet til norge enda Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 De har det nå.. venter på et kort (skal bygge til en kamerat og han skal ha det billigs mulig så derfor gikk jeg inn for POV) En annen grunn er at Det orginale ikke er kommet til norge enda Men jeg bestilte orgianlen fra USA jeg:) Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 CFD: Hvor bestilte du Ati kortet...? Har selv lett etter en am. web-shop som sender hit uten hell!! Hva betalte du og hvor lang tid gikk d...? Håper kan svare...:smile: MVH ZemteX Lenke til kommentar
eSik Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 POV kortet produseres av ATi med POV navn på. Mao samme kort med forskjellige navn.. Altså like greit å kjøpe POV å bruke 300 spenn på skikkelig kjøling :wink: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 De har det på http://www.databutikken.comno nå(!) det koster vell 2400kr eller noe rundt der. Skal sjekke core speed og memory speed og legge de ut her. De sendte meg et eksemplar på torsdag så jeg regner med og få den snart. Ganske rart at ati venter med og lansere det da, de kan jo ikke tro at folk vil kjøpe det like dyrt som det var for mange måneder siden i USA, men på en annen side så er driverne bedre da. Og der har ati et problem , men hvorfor kan ikke dem ansette et skikkelig driver team som lager noen skikelig drivere som Nvidia har gjort? Lenke til kommentar
matsp Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Jeg fikk nylig mail fra de, og der sa de at PoV Radeon ikke ville komme inn for tidligst i starten av Januar Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Quote: Jeg fikk nylig mail fra de, og der sa de at PoV Radeon ikke ville komme inn for tidligst i starten av Januar Jeg bestilte det kortet for en uke siden. Det står jo på databutikens sider at kortet skal være tilgjengelig på litt over en uke. :?: Da avbestiller jeg i såfall mitt, gidder ikke vente til januar.. Lenke til kommentar
matsp Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Send dem en mail og spør selv. Ting kan forandre seg, kjipt hvis du avbestiller uten at du er helt sikker på om det kommer inn Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Jeg har bestilt det og jeg fikk det i dag. de sendte det på torsdag. litt rar service der da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå