Jann!s Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei! Har lånt need for speed underground 2 hos en slektning men har ikke noe bra bil...' Har hørt at mustangen er best men når jeg kjørte den virket det som om den var dårligere enn honday cupe. Hvilken bil er best på need for speed undergound2? Lenke til kommentar
Eike_Oak Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Honda Civic, Nissan Skyline Og Acura RSX Edit: Skrivefeil Endret 23. mars 2005 av Eike_Oak Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Hvilken av de er best?? Trodde ikke det var honda på nfsu2 Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Den er uansett peeeeeeen med styling. No doubt Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Det er ikke Honda på nfs underground2 Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hvis jeg ikke tar helt feil, så er det Honda Civic på PC-versjonen og ikke på konsoll-versjonen, men til gjengjeld er det en bil på kons. versjonen som ikke finnes på pc-versjonen. (mener å ha lest det et sted) Lenke til kommentar
Daron Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Honda Civic og Acura RSX finnes kun på amerikanske versjonen av spillet... Hvilken bil som er best avhenger litt av hvor langt du er kommet(hvilken tuning du har tilgang til) og kjørestilen din.. Personlig liker jeg TT og Nissan Skyline.. Ønsker du en utfordring kan du jo prøve å gjennomføre med en Hummer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå