TurtleMan™ Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei! Kjøpte min DVD brenner 02.02.05, og den har fungert fint hele tiden. Har brent både DVD, lyd og data CD. Igår kveld 21.03.05 trykket jeg på knappen for å få den, pga jeg skulle sette inn en CD. PC'en frøs og den kom ikke ut... ?? Tykket på knappen, og det kom verken lys, lyder eller den kom ut.. Restaret PC'en, og det kom ikke lys på den i oppstarten eller noe!! Idag åpnet jeg PC'en og tok ut IDE kabel og strøm og startet en gang uten den. Avsluttet, tok inn igjen strøm og IDE kabel og slo på igjen. Ingenting skjer.. Hva skal jeg gjøre!!! ??? Hjelp!! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Er det slik at skuffen ikke vil ut ? Slik var det med min Benq også, er en ny i retur snart. Lenke til kommentar
TurtleMan™ Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Ja skuffen kommer ikke ut samme hva. Jeg kjøpte den på MPX. Ozelot, hva skal jeg si til de? Og "hvordan" får du ny liksom? Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Send en mail og si at det er noe galt med brenneren slik at du må få en ny. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ja skuffen kommer ikke ut samme hva.Jeg kjøpte den på MPX. Ozelot, hva skal jeg si til de? Og "hvordan" får du ny liksom? Hva skal jeg gjøre? Jeg kjøpte min på Norwaydisc og sendte de en mail om dette(var først innom forumet og fikk svar ganske raskt faktisk ). Sendte min på lørdag og så snart de får den i posten, så sender en en ny tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå