Xvani Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hvor lenge skal man la det stå utenfor kabinettet (for å se etter lekasjer) før man setter det inn? Er det noen forskjell på ferdig og egenkomponerte sett? Lenke til kommentar
X-Shock Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 24 timer sies det... ingen forskjell på egenkomponerte sett og ferdige Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Det er en grei tommelfingerregel ja. Det som imidlertid er aller viktigst, er at man er NØYE med slangetilkoblinger, og sjekker at nipler og vannblokker er skikkelig tilskrudd / sammenskrudd. Man kan dessverre ikke stole 100% på produsentene, det har nok vist seg alt for ofte at blokker har blitt levert med dårlig innskrudde nipler, "O"-ringer som ikke har ligget riktig etc, etc. Så sjekk alt utstyret mtp dette, før du kobler det sammen for test! Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Er vell litt opp til hva hver enkeld har tid til Men det er jo å ambefale å la det testkjøre i minst 24 timer da.. Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Teste... må man det? Det ødelegger jo bare spenningen... Edit: Tøyser litt nå. Men å teste med litt trykk på systemet er vel bedre enn å la det gå x antall timer nesten uten trykk. Denne testen kan gjøres slik som dette også etter at alt er montert: (1,5 Bar her) Endret 22. mars 2005 av OogaBooga Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 LOL! Strengt tatt ikke, om man er sikker på seg sjøl, og hva man har gjort. Men av og til kan det jo "ødelegge" innholdet i lommeboka di også, og da blir det plutselig ikke så spennende lenger. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg testa mitt i ca 10 timer. Orka ikke og vente mer. So far so good (2-3 uker) Lenke til kommentar
amarios Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 testa mitt i 3-4timer så ble jeg lei! pakka dritten inni maskina og har ikke hatt noen problemer hittils! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå