kristoffer1989 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Jeg har til nå brukt mitt Yamaha PSR-295 som MIDI-Keyboard i cubase SX-2 men funnet ut at det er litt tungvindt og nå vil jeg altså invistere i et 2-oktavs midi keyboard. Jeg har tenkt en del på dette: det gikk dessverre ikke ann å linke på kick... gå inn HER gå på computer og velg m-audio midi klaviatur... deretter oxygen8 Noe jeg også trenger er et nytt lydkort da det jeg har nå har en enorm delay på inputten. Jeg trenger med andre ord det absolutt billigste lydkortet med "null-delay" eller så godt som... Slik at jeg også kan få spilt i såkalt "realtime" inne i cubase Endret 22. mars 2005 av kristoffer1989 Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 tror dette lydkortet skal være ganske bra for prisen . Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 tror dette lydkortet skal være ganske bra for prisen . så det er altså ikke mulig å få noe under 1000'lappen? Legger til at det eneste jeg trenger på lydkortet er analog in og ut ikke noe fansy midi eller digitale greier... Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Om du sjekker bruktmarkedet på Procom.no, finner du i lydkortkategorien en som selger et Audiophile 2496 for 700,-. Det bør være midt i blinken for deg. Det er ikke jeg som selger det, bare så det er sagt. Endret 23. mars 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå