shrekonator Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hey sann! I det jeg skulle legge inn win xp klarte jeg å slette feil partisjon, og disken ble formatert (er det mulig). Alt jeg hadde på disken ble borte; bilder (som er viktigst), programmer, mp3 osv. Bare lurer på om noen veit om et program som kan hente opp dette? Hvis noen veit om et prog blir jeg evig takknemlig. Det er TG i morra, så detta var et veldig dårlig tidspunkt å miste alt av stuff på. mvh simen Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 tror ikke det er noen mulighet for å få det tilbake... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Mulig GetDataBack kan fixe noe av det ihvertfall........ Lenke til kommentar
shrekonator Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg overførte innholdet på den harddisken over til pcen jeg bruker nå for et par dager siden. Selvfølgelig sletta jeg det i går, men gjør det saken lettere dersom jeg bare har sletta det og ikke formatert disken? Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 DEt finnes et program som heter magic recovery. Mulig det kan hjelpe det. Hvis du ikke har lagt inn nye data på harddisken, så er de der fremdeles, bare referansene til dem som er slettet. Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Getdataback har funket fett til å finne fra til eldre partisjoner hos meg så det er absolutt værdt et forsøk. Mvh MajorP Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg har også gode erfaringer med GDB. anbefales! Lenke til kommentar
shrekonator Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 ahhh, tusen takk... Håper GetDataBack funker bra. Driver på med et eller annet med det proget, selv om jeg ikke skjønner stort ennå Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 NOrton Antivirus, har en sånn Norton Protected Søppelbøtte. Den fungerer slik at når jeg trykker på bøtta, kommer det opp et vindu med mAAAAAAse filer, det er det som er blitt slette, og enda ikke overskrivet... Funker fit det programmet!! reddet meg flere ganger Lenke til kommentar
shrekonator Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Etter mye bytting med harddisker og lignende finner jeg alt det tapte med GetBackData, men jeg må visst skrive inn license key for å kopiere det tapte. Kjipern jeg ikke visste det før.... Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Kan jo prøve dette...freeware PCInspector Endret 22. mars 2005 av CrazyD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå