Gå til innhold

Et par spm. angående RE4 *mulig spoiler*

klomp1

Anbefalte innlegg

1.

Taper jeg mye penger på å selge "skattene" jeg finner enkeltvis, i stedet for å "combine"'e de? Solgte alle skattene jeg fant i village området enkeltvis, og hadde jo greit med penger... Nå er jeg i Castle området, bør jeg vente slik at jeg kan combine'e skattene? Vil jeg tjene mye mer på det? =)

2.

Første gangen jeg måtte sloss mot et troll-lignende vesen (like etter at jeg hadde tatt sjø-ormen, eller hva faen! =) ), så fikk jeg hjelp av den hunden jeg reddet i begynnelsen av spillet... Men etter trolet var død, så fant jeg ikke hunden!! Ble han drept?!? :( I såfall vil jeg ikke spille mer! :p Er det eventuelt mulig at han ikke skal dø?? :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

konge spill så langt...........

1. Du kan tjenne en del ved å sette ting sammen, så vær tolmodig og spar på enkelte ting, dei der blue velvet og spinels som du finner over alt har jeg ikke funnet bruk for ennå(chapter 4-2) så dei kan du sikkert selge.

2. bikkja forsvant hos meg og

Endret av sig_1612
Lenke til kommentar

Okk... Var tolmodig og ventet, og da fikk jeg solgt en gjenstand til ca 20.000, men det er jo bare 3-4000 mer enn jeg ville ha fått hvis jeg solgte delee separat, men det er jo litt det da.. =)

Ser mørkt ut for bikkja altså.. :no::)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...