klomp1 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 1. Taper jeg mye penger på å selge "skattene" jeg finner enkeltvis, i stedet for å "combine"'e de? Solgte alle skattene jeg fant i village området enkeltvis, og hadde jo greit med penger... Nå er jeg i Castle området, bør jeg vente slik at jeg kan combine'e skattene? Vil jeg tjene mye mer på det? =) 2. Første gangen jeg måtte sloss mot et troll-lignende vesen (like etter at jeg hadde tatt sjø-ormen, eller hva faen! =) ), så fikk jeg hjelp av den hunden jeg reddet i begynnelsen av spillet... Men etter trolet var død, så fant jeg ikke hunden!! Ble han drept?!? I såfall vil jeg ikke spille mer! Er det eventuelt mulig at han ikke skal dø?? Lenke til kommentar
sig_1612 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) konge spill så langt........... 1. Du kan tjenne en del ved å sette ting sammen, så vær tolmodig og spar på enkelte ting, dei der blue velvet og spinels som du finner over alt har jeg ikke funnet bruk for ennå(chapter 4-2) så dei kan du sikkert selge. 2. bikkja forsvant hos meg og Endret 22. mars 2005 av sig_1612 Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Okk... Var tolmodig og ventet, og da fikk jeg solgt en gjenstand til ca 20.000, men det er jo bare 3-4000 mer enn jeg ville ha fått hvis jeg solgte delee separat, men det er jo litt det da.. =) Ser mørkt ut for bikkja altså.. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Bikkjen stikker av. Ikke ha noen håp om å se den igjen. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Da lever den da! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå