Knut Arne Vedaa Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Er det noen som har fått AVG Free Edition sin "Rescue Disk" til å fungere? Hos meg vil den ikke boote, men sier at "NTLDR is missing". I følge dokumentasjonen skulle den boote til en DOS-konsoll, men jeg tror kanskje de har tatt munnen for full der? Knut Arne Vedaa Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Emergence Recovery Disk kan nok ikke benyttes til å lese av NTFS-formaterte partisjoner - du må nok belage deg på å anvende Recovery Console. Deretter kan du kopiere alle disse viktige innstillingene som er lagret på denne disketten. Det er i hvert fall slik jeg tolker dokumentasjonen. Lenke til kommentar
Knut Arne Vedaa Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Hmm...jeg er ikke helt sikker på om vi snakker om det samme? Rescue Disk enables you remove viruses or restore system areas using the MS-DOS environment. It includes a DOS version of the AVG Free, a backup of system areas, and the system files which allow the computer to be started from the diskette (creating a "system" diskette). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå