Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nye regler for bredbånds reklame

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-30 00:05, Kjetil Lura skrev:

Dumbo

Eg forstår ikke hva som er problemet til folk,når eg besemte meg for adsl leste eg meg frem til hva alt kostet på telenor sin side,og når eg bestilte så sa de ca 10dager og det stemte.

Kjetil

Det du må huske på er at det sikkert er mange som ikke kommer på å sjekke priser leveringtid og lignende. De bare bestiller fordi det skal være "bra". Synes disse nye reglene er topp jeg..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-30 00:05, Kjetil Lura skrev:

Dumbo

Eg forstår ikke hva som er problemet til folk,når eg besemte meg for adsl leste eg meg frem til hva alt kostet på telenor sin side,og når eg bestilte så sa de ca 10dager og det stemte.

Kjetil

Du tror kanskje også at gjennomsnittstiden folk må vente ligger i nærheten av 10 dager? Dont think so...

Hvor mange av de som bestiller bredbånd (som ikke leser regelmessig her/datablader etc) vet at 15% av den hastigheten du (tror du) har kjøpt forsvinner i overhead?

Fordi om 10% av oss vet hva vi går til når vi bestiller adsl, så er det fortsatt 90% som blir "lurt", så disse reglene er jammen meg på tide.

Lenke til kommentar

ADSL-bestilling hos Telehor tok tre måneder å få i hus, for så å måtte vente på installatør da ISDN-installatøren hadde gjort slett arbeid. Telenor lovte at de skulle ta max en måned.... For ikke å snakke om hele fartproblematikken.

Så jeg synes det er kjempebra at markedsføringslovgivningen er blitt strammet opp.

Lenke til kommentar

Dumbo

Eg er ikke imot regelen,er bare litt irretert på all den sytingen,bare forlanger i øst og vest,og så klager alle på at det er dyrt,det blir ikke billigere ved å lage nye regler,blir det dyrere på grunn av denne regelen så er vi brukere som må betale,eg sier en ting folk bare forlanger ut å gjøre noe selv.

Kjetil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...