sim Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 ps: "placebo" ? http://en.wikipedia.org/wiki/Placebo_effect Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Jeg tror nok at du må vite hva du skal lytte etter, det er kanskje min egen feil at jeg fikk så vondt i hodet fordi jeg konsentrerte meg ikke på lydene,jeg surfa på nette og jeg hadde lysene på(jeg tror jeg leste noe om at du må ha lysene av). Uansett så brukte jeg BUILTIN, så det kan ha noe med saken og gjøre! Endret 25. mars 2005 av Ahndyh Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 PestPatrol fikk også litt vondt i hodet: Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Det funker, blir maad trøtt etter å ha hørt på i en halvtime, supert hvis du skal snu om døgnrytmen, slik jeg skal nå. Sry for bump Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Jeg får ikke prøvd de extra greiene *Mine Innlegg* Sorry bump men dette var en så artig tråd! EDIT: Minner meg om den gamle alarmen i huset som får beina til å kjennes jævlig svake ut... EDIT2: Funka nå Endret 26. desember 2006 av Almadora Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hvis PestPatrol finner virus i denne filen så fjern for faen denne threaden fra forumet da! Den bidrar bare til å spre møkka. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Her er jo et annet virusfritt program som gjør samme susen, så kan vi la emnet stå åpent. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Her er jo et annet virusfritt program som gjør samme susen, så kan vi la emnet stå åpent. 7582447[/snapback] Tull - advarselen ligger først på side 2. (normal visning. ) Rapportert Lenke til kommentar
Patz Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Har hatt et lignende program med navn Neural Noises Synthesizer (regner med det er samme greiene), husker en gang på et LAN at vi fikk en kar til å sovne på et par minutter ved hjelp av det Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Vi utsetter ikke forumbrukere for usikre områder på nettet, tråden stenges og noen poster/linker slettes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg