inaktiv000 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Jeg kom over et program på et forum, les xxxxxxxxxxxxxxProgrammet ligger på xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Noen som har prøvd dette? Bør det ikke være noen bivirkninger, eller er programmet helt ufarlig? Endret 26. desember 2006 av jarmo Lenke til kommentar
T.L Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har prøvd det, virket ikke for meg. Fikk bare vondt i hodet uansett hva jeg hørte på. Men effekten skal visst forsterkes veldig hvis man er rusa på LSD, syre, GHB, hasj o.l. Noe å prøve? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Hehe.. tror nok ikke det. Bare for å utfylle litt; programmet skal kunne gjøre mye artig med hjernen; hallusinasjoner, avslapning, meditasjon, gjøre at du trenger mindre søvn osv. Kun ved å velge forskjellige presets Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Det hørtes litt creapy ut.. Man skulle heller ikke drive med noe mens man hørte på det, og må ha headset. Siden det er forskjellig frekvens på hver av ørene.. Får se i løpet av natta Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Dækern det lagde mange rare frysninger i hodet nærmest, ikke dagligdags "musikk" akkurat... Skulle tro at ufoer landet i hagen... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 I can't....can't feel my face.. Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) HAHAAHA SÅ LATTERLIG! Som Ueland sa så virket det som om det landet ufoer i hagen :!: Hva skal dette programmet være godt for, det funker ikke på meg iallefall. Var bare vond lyd som man sannsynligvis får vondt i hodet av - noe som jeg var på håret til å få! Edit: skummle lyder i grunn Endret 22. mars 2005 av FosFat Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Nokon som har klart å få hallusinasjonar av programmet? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Du har visstnok et LSD-preset Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Er det farlig og bruke det? Det høres litt skummelt ut, noen som vet at det fungerer her eller? Vet noen om Learning Aid tingene fungerer, håper at man ikke blir dopa av dem og da Har lyst til og lære fortere! Endret 23. mars 2005 av Ahndyh Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Dere som testa, og ikke følte noe. Brukte dere headset? I så fall, satt dere å surfa samtidig? Det blir det samme som i bli hypnotisert mens du onanerer.. Du skal tømme hodet.. Ligge å slappe av og høre på de merkelige lydene du får pressa inn i skallen.. Er vistnok folk som har merka noe.. Merka bittelitt på den sleep saken. Men ikke så mye siden jeg ikke har headsetet her, så jeg kjørte alt i 5:1 Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Har lest litt kommentarer bl.a. på download.com, 19 av 20 gir den liksom full score og forteller om hvor bra programmet er, mens 1 av 20 gir bunnkarakter og klager på å ikke ha få sovet den siste uka og sånt... Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Tviler på at dette programmet egentlig hypnotiserer folk i den forstand. Muligens kan enkelte la seg påvirke gjennom suggesjon og placebo, men ellers tror jeg ikke programmet har noen påviselig effekt. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Vær så snill og ikke prøv dette! Den feilen gjord jeg, har hatt vondt i hodet i to dager nå!Og jeg har aldri hatt vondt i hodet to timer i strekk før jeg prøvde dette drittprogramet! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg prøvde dette programmet for noen år siden. Var med i et PC-blad hvis jeg ikke husker feil. Sto noe der om at man kunne få veldig vondt i hodet om man brukte det feil, brukte det for mye o.l. Hm...husker de fæle lydene. Har ikke så lyst til å prøve det igjen. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Vel, jeg prøvde det med en preset som skal få deg til å bli trøtt. Gikk fra lys våken til "stresse-for-å-holde-øynene-åpne" på ~ 20 min. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Fikk grusomt vondt i hodet på kort tid. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Jeg får ikke lyd i den, hverken når jeg kjører wizard eller selve programmet ps: "placebo" ? Endret 24. mars 2005 av Zethyr Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hvis dere absolutt må laste ned og prøve programmet så hold dere unna BUILTIN: High frequencies Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg