Gå til innhold

BrainWave Generator - merkelig program

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HAHAAHA SÅ LATTERLIG! Som Ueland sa så virket det som om det landet ufoer i hagen :!: Hva skal dette programmet være godt for, det funker ikke på meg iallefall. Var bare vond lyd som man sannsynligvis får vondt i hodet av - noe som jeg var på håret til å få!

Edit: skummle lyder i grunn :ermm:

Endret av FosFat
Lenke til kommentar

Er det farlig og bruke det? Det høres litt skummelt ut, noen som vet at det fungerer her eller?

Vet noen om Learning Aid tingene fungerer, håper at man ikke blir dopa av dem og da :p

Har lyst til og lære fortere!

Endret av Ahndyh
Lenke til kommentar

Dere som testa, og ikke følte noe. Brukte dere headset? I så fall, satt dere å surfa samtidig?

Det blir det samme som i bli hypnotisert mens du onanerer.. Du skal tømme hodet.. Ligge å slappe av og høre på de merkelige lydene du får pressa inn i skallen..

Er vistnok folk som har merka noe.. Merka bittelitt på den sleep saken. Men ikke så mye siden jeg ikke har headsetet her, så jeg kjørte alt i 5:1

Lenke til kommentar

Jeg prøvde dette programmet for noen år siden. Var med i et PC-blad hvis jeg ikke husker feil. Sto noe der om at man kunne få veldig vondt i hodet om man brukte det feil, brukte det for mye o.l.

Hm...husker de fæle lydene. Har ikke så lyst til å prøve det igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...