HandyAndy Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei Lurer litt på detta skjermkorte her jeg: Gainward GeForce 6800GT 256MB Ultra/2400PCX Dual DVI =) har ikke all væren med penger. men trur a at jeg skal klare å bruke noen få kroner på detta korte. noen som har noen meninger? noen forslag kanskje? Her er resten av dataen min: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=394427 Som dere ser har jeg lagt meg rundt en pris av kroner 10 000 kr. så vil helst ikke gå for langt over denne.. den lista dere ser der har jeg noen små forrandringer som ligger på lur. skal bytte ut til et 939, nForce4 hovedkort, å da må jeg oco bytte prosessor og skjermkort, men akkurat nå er det bare skjermkort som står igjen.. trur jeg... Vel, noen forslag om korte jeg har valgt? Vennlig hilsen Ole-Bjørn Olsen Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg har det kortet selv! Funker veldig bra, jeg kunne oerklokke mitt til ultra med orginal-kjølingen. (Jeg har ikke GS eller GLH versjon av kortet) Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Det er et meget bra kort men jeg tror ikke du vil få noe særlig dårligere ytelse med dette: Sapphire Radeon X800XL 256MB GDDR3 til 2695,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå