ZkedaR Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Faktisk er Amsterdam en av de byene i verden med minst narkomane. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Faktisk er Amsterdam en av de byene i verden med minst narkomane. Ja, mener aa ha hoert dette jeg ogsaa! Ganske rart i og med at det er saa mye frihet her. Virker nesten som at det er langt flere narkomane og misbrukere der det er strengt med hasj/marihuana... Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Saa forresten 5 bokser general til 109,- paa gardemoen Synes du det var billig så burde du reise til svalbard istedenfor. Koster vel 13kr for en boks bakesnus. (general) Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 på ferja fra sverige til polen, kosta det 39kr for en helflaske med finladia(sånn det skrives?) 40%.. 39 svenske that is.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 på ferja fra sverige til polen, kosta det 39kr for en helflaske med finladia(sånn det skrives?) 40%.. 39 svenske that is.. Å søta bror så billig Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 på ferja fra sverige til polen, kosta det 39kr for en helflaske med finladia(sånn det skrives?) 40%.. 39 svenske that is.. I Polen koster det 20 kr. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Men når en først er inne på det. Er det noen straff for å ta med seg "kvoten" hvis en er under 18år? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Men når en først er inne på det. Er det noen straff for å ta med seg "kvoten" hvis en er under 18år? Du får ikke noe på rullebladet, men de tar alt fra deg. Du får ikke beholde det om du betaler toll for det engang Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Men når en først er inne på det. Er det noen straff for å ta med seg "kvoten" hvis en er under 18år? Du får ikke noe på rullebladet, men de tar alt fra deg. Du får ikke beholde det om du betaler toll for det engang Ok, fint å vite. Hadde ikke vært verdt det om det hadde kommet på rullebladet. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Men når en først er inne på det. Er det noen straff for å ta med seg "kvoten" hvis en er under 18år? Du får ikke noe på rullebladet, men de tar alt fra deg. Du får ikke beholde det om du betaler toll for det engang Ok, fint å vite. Hadde ikke vært verdt det om det hadde kommet på rullebladet. Nei, helt enig. Har du planer om å smugle med deg noe eller? For å si det sånn, så er det relativt liten sjangse for at du skal bli stoppet, særlig om du kommer med amsterdam-flyet. Da konsentrerer nemlig tollerne seg om helt andre enn personer enn norske ungdommer, og det er ikke tull heller :!: Endret 25. mars 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Men når en først er inne på det. Er det noen straff for å ta med seg "kvoten" hvis en er under 18år? Du får ikke noe på rullebladet, men de tar alt fra deg. Du får ikke beholde det om du betaler toll for det engang Ok, fint å vite. Hadde ikke vært verdt det om det hadde kommet på rullebladet. Nei, helt enig. Har du planer om å smugle med deg noe eller? For å si det sånn, så er det relativt liten sjangse for at du skal bli stoppet, særlig om du kommer med amsterdam-flyet. Da konsentrerer nemlig tollerne seg om helt andre enn personer enn norske ungdommer, og det er ikke tull heller :!: Fløyet en del via Amsterdam fra USA. Og ja, det settes gjerne ekstra tolelre inn når det flyet kommer. Har ofte vært med på at tollerne til og med kommer inn i flyet før folk får gå ut, med hunder.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 på ferja fra sverige til polen, kosta det 39kr for en helflaske med finladia(sånn det skrives?) 40%.. 39 svenske that is.. I Polen koster det 20 kr. i Russland koster den 7-8 kr. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hvis jeg forstod skupuru riktig, så mente han at han ville heller få med narkotika fra amsterdam, med tanke på at det er en av de byene med mest narkotikaproblemer. du kødder? Kan jo være ment som en spøk da. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 på ferja fra sverige til polen, kosta det 39kr for en helflaske med finladia(sånn det skrives?) 40%.. 39 svenske that is.. I Polen koster det 20 kr. i Russland koster den 7-8 kr. De har egne vodkaavdelinger i matbutikkene. Det er faktisk sant også. Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hei! Tenkte jeg skulle dra opp denne tråden her igjen. Jeg drar til London nå i natt, og trenger da å ha med meg noen snus bokser. Jeg har hørt litt ofrskjellig om det er lov/ulovelig å ta med snus til utlandet. Tenkte at jeg skulle ta med noen bokser i bagasjen, og kanskje ha en boks i lomma på flyet. Vil dette gå greit? Takker for svar! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Fin bump. Har selv hatt med meg snus til London i både håndbagasje og vanlig og det gikk helt fint Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Takk for svar! Da blir nok dette en tur uten altfor mye problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå