Gå til innhold

Til utlandet med snus...

Anbefalte innlegg

Folkens, i morgen den dag skal jeg ut på en aldri så liten påsketur til Amsterdam. Blir sikkert en kul tur osv, og jeg har tenkt til å ta med meg min kjære generalboks dit :love: Problemet er bare at jeg skal reise dit med foreldre! Jeg har seff ikke lyst til å bli busta på flyplassen av noen og aller minst av foreldrene mine :innocent: . Så da lurer jeg på: Er det egentlig noe stress å ta med seg dette i koffert/sekk? Er det mange her som reiser/har reist med snus til utlandet uten problemer? Hadde jo ikke vært no vanskelig hvis jeg var fylt 18 år da :whistle: men, men.

Hadde ikke baller nok til å ta meg dette da jeg skulle til USA; hadde bare en liten pose i jakkelommen som jeg kasta på flyplassen i Houston, Texas. Der er det så utrolig mye sikkerhet osv og var egentlig ikke noe særlig snuser da...

Men denne gangen skal jeg altså reise til Europa med snus, og da vil jeg ha råd fra andre om hva jeg burde gjøre? Er sjansene for at jeg kan bli tatt med snus på flyplassen av de som jobber der, eller enda verre - av foreldre store? Er det noen som har erfaringer med å ta med seg dette ikke-godkjente produktet i EU til et EU land?

Endret av DigitaL BlasteR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, ingen kommer til og ta fra deg snusen. Ingen slemme sikkerhetsvakter som ransaker deg og hiver snusen i søppelbøtta. Så det skal du ikke bekymre deg over.. Men den store bekymringen din er vell og bli busta av foreldrene dine, er du gammel? :p

Lenke til kommentar

Jeg er 16 år. Egentlig er jeg jo mest redd for å bli tatt i sikkerhetskontrollen. Bekymringene er over når jeg kommer meg vekk fra flyplassen og ut. Boksen gjemmer jeg jo hele tiden seff - er alltid forsiktig når jeg har foreldre rundt meg. Det jeg mente var at hvis jeg blir busta på flyplassen, får jeg foreldrene mine automatisk vite det ;). Stikkprøve? Jeg er da ikke narkis heller, mann :p

Men er det noen av dere under 18 år som faktisk har reist med snus til utlandet?

Endret av DigitaL BlasteR
Lenke til kommentar

Du blir ikke fratatt dette i sikkerhetskontrollen, de har ikke hjemmel til å beslagleggege slikt. Det er i tilfelle tollen i innførsel-landet som kan beslaglegge dette, sjansen for dette er nok uansett minimal. Har du noen få bokser med deg er dette nok ikke noe problem. Skulle forundre meg stort om du ikke kan ha med til personlig bruk.

Lenke til kommentar

Du kan ta med deg så mange bokser snus du bare vil i kofferten. Er ikke ofte de blir gjennomlyst av sikkerhetspersonell. Uansett driter de i om du har med deg snus og om du ikke er gammel nok. Det du heller bør bekymre deg for er at foreldrene dine ikke skal buste deg. Men det går nok bra. Egentlig lite vits for meg å skrive i denne posten siden du sikkert allerede har reist. Uansett, god tur og kos deg, med eller uten snus :D

Lenke til kommentar

Ok folkens, er i Amsterdam naa. Sjekka inn baggen med snus oppi, og fikk ikke noe stress naar jeg skulle hente den. Hadde 3 poser i jakka som ble tydelig flatklemte, men men :p . Har sett en del fyrer med jointer her i dag! Det er 18 pluss grader, aldersgrensen for tobakk og drikke er 16 aar!! I'm lovin' it

Lenke til kommentar
hvis det ikke er godkjent av EU,hvorfor får man kjøpt i sverige???

ontopic: sjangsen for å bli ransaka er minimal,så bare ha noen bokser i lomma....

Fordi Norge og Sverige er fritatt for denne regelen...

Saa forresten 5 bokser general til 109,- paa gardemoen :dribble:

Eller så kan du kjøpe en billigere variant, 5 ruller, for kun 59 kr. ;)

Lenke til kommentar
Hvis du skal til Amsterdam er det ikke snus jeg ville konsentrert meg om å få igjennom tollen. :p

Nei, men så er ikke alle på forumet narkomane heller da. :p

de er nok det siden snus er et kroppslig avhenginghetsskapende rusmiddel mens f.eks. magisk sopp, kaktus osv ikke er det :thumbup:

foreslår at du orienterer deg mer om narkomani, narkotikum og rusmiddel som begreper

Lenke til kommentar
Hvis du skal til Amsterdam er det ikke snus jeg ville konsentrert meg om å få igjennom tollen. :p

Nei, men så er ikke alle på forumet narkomane heller da. :p

de er nok det siden snus er et kroppslig avhenginghetsskapende rusmiddel mens f.eks. magisk sopp, kaktus osv ikke er det :thumbup:

foreslår at du orienterer deg mer om narkomani, narkotikum og rusmiddel som begreper

Hvis jeg forstod skupuru riktig, så mente han at han ville heller få med narkotika fra amsterdam, med tanke på at det er en av de byene med mest narkotikaproblemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...