Gå til innhold

Hvordan legge instrumenter til MIDI-Filene i Cubas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det du må gjøre er å gå på devices---vst instruments og velge det instrumentet du vil bruke, deretter går du på det aktuelle sporet og setter output til det vst-instrumentet. Det er det grunnleggende.

For å lagre en lydfil går du på file---export---audio mixdown. Husk at du først må markere området du vil ta opp og passe på at det som skal være med ikke er satt på mute. For å markere drar du bare den lille hvite "pilen" oppe på den linja med takter utover til den markerer hele området du vil ta opp.

Lenke til kommentar
Det du må gjøre er å gå på devices---vst instruments og velge det instrumentet du vil bruke, deretter går du på det aktuelle sporet og setter output til det vst-instrumentet. Det er det grunnleggende.

For å lagre en lydfil går du på file---export---audio mixdown. Husk at du først må markere området du vil ta opp og passe på at det som skal være med ikke er satt på mute. For å markere drar du bare den lille hvite "pilen" oppe på den linja med takter utover til den markerer hele området du vil ta opp.

takk skal du ha... nå lurer jeg bare på: det blir veldig tungvindt å bruke yamaha keyboardet mitt som midi keyboard....

Hvilket midi keyboard burde jeg gå for? aller helst vil jeg et på to oktaver som koster så lite som mulig...

OG lydkort jeg trenger et uten all den delayen.... hva er det absolutt billigste jeg kan få i disse to produktene?

legger til at siden midi går over usb er det eneste, legger til DET ENESTE jeg trenger på lydkortet er analog in og ut, pluss liten delay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...