random_wannabe Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jo, jeg er aktiv bruker i en del forum. Men nå har jeg fått ett problem, nemlig når jeg skal poste bilder, pleide jeg å laste den opp på ftp.home.no serveren min, men nå er problemet at det ikke går. Er det noen som vet om en bra side etc. som kan brukes til å uploade bilder? På forhånd, takk. Mvh. Lilleslem Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 www.photobucket.com er nok siden du kan bruke. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Får du noen feilmeldinger? Kan jo være at du har brukt opp all plassen du har. Så da kan du enten lage en ny konto, eller laste bildene opp på www.photobucket.com, eller http://imageshack.us/ Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Jo, takk dere. Registrerer meg på Photobucket nå... Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Photobucket.com funker fett det. Men, går det ann å laste opp så mangen bilder du vil? Eller er det en grense? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Som jeg så, for jeg registrerte gratis, var det en grense på 30 MB Men betaler du så det ut som du fikk uendelig plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå