Gå til innhold

Nytt digitalkamera ?

Anbefalte innlegg

Hei, skal kjøpe meg ett nytt digitalkamera, det skal kunne brukes i skogen og ta bilde så kjapt som mulig etter man trykker på knappen:) kravene er minst 3 megapixler..gjerne under 2000kr, men kom med forslag(altså siden det skal brukes i skogen må det lyse opp ganske bra, hehe)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du nikkos, har du testa det kameraet i skogen? hvis du har det, har du no bilde så jeg kan se? VELDIG viktig at det er bra i skogen skjønner du, og lukkertiden, eller hva det heter når man trykker på knappen, hvor kjapt reagerer den, sorry hvis jeg er vanskelig men gidder ikke kjøpe no dritt igjen:P

Lenke til kommentar

Hei igjen!

Nei, har ikke vært i skogen og tatt bilder, men det egen innstilling for "landscape" i kameraet etter hvilken motiv du skal ta bilde av. Men kameraet virker meget solid i utførelsen (vær og vind....)

Du kan enten stille lukkertiden selv eller den kan styres av kamaraet selv.

Det er også en glimrende veiledning i selve kameraet om hvordan gjøre bildene bedre, fjerning av "red eyes", sharing (epost, innlasting på pc osv).

Så er det også muligheter for video-opptak, lengden på den avhenger av hvor mye av minne som er tilgjengelig, enten systemminnet i kameraet eller om du har en større minnebrikke montert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...