Bjørnli Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei, skal kjøpe meg ett nytt digitalkamera, det skal kunne brukes i skogen og ta bilde så kjapt som mulig etter man trykker på knappen:) kravene er minst 3 megapixler..gjerne under 2000kr, men kom med forslag(altså siden det skal brukes i skogen må det lyse opp ganske bra, hehe) Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Sony Dcu-p73?Har selv et slikt kamera og er kjempe fornøyd! Lenke til kommentar
Nikkos Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei, sats på dette du!. Har det selv og er meget fornøyd. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) hp, er det noe bra da? har hørt mye bra om canon ixus serien, hva synes om det? Endret 22. mars 2005 av Zaft Lenke til kommentar
Nikkos Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Canon er helt sikkert meget bra det også, har ingen erfaring med det kamaraet du spør om. HP kommer meget bra ut i test, bl.a her på Akam. Beste kjøp. Testen finner du her God Påske i søkeren! :!: Lenke til kommentar
Nikkos Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Ennå ikke overbevist? Og nå koster det under 2000,-....... Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 du nikkos, har du testa det kameraet i skogen? hvis du har det, har du no bilde så jeg kan se? VELDIG viktig at det er bra i skogen skjønner du, og lukkertiden, eller hva det heter når man trykker på knappen, hvor kjapt reagerer den, sorry hvis jeg er vanskelig men gidder ikke kjøpe no dritt igjen:P Lenke til kommentar
Nikkos Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hei igjen! Nei, har ikke vært i skogen og tatt bilder, men det egen innstilling for "landscape" i kameraet etter hvilken motiv du skal ta bilde av. Men kameraet virker meget solid i utførelsen (vær og vind....) Du kan enten stille lukkertiden selv eller den kan styres av kamaraet selv. Det er også en glimrende veiledning i selve kameraet om hvordan gjøre bildene bedre, fjerning av "red eyes", sharing (epost, innlasting på pc osv). Så er det også muligheter for video-opptak, lengden på den avhenger av hvor mye av minne som er tilgjengelig, enten systemminnet i kameraet eller om du har en større minnebrikke montert. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 hei igjen, åssen brikke er det? sd brikke eller hva? skjønner ikke helt på sidene her(meg dum) har ett par compact flash card her hjemme skjønner du, 64mb, 128mb og 256mb, så hadde vært kjekt om ett kamera hadde støtte for det:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå