k-mouse Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Nå som TG nærmer seg fort, kun snakk om timer nå, og den strømforsyninga mi går i siste lita (et par timer siden), så må jeg ha en strømforsyning ganske så kjapt. I og med at jeg neppe rekker å bestille noe som helst fra en nettbutikk, og har ikke mulighet til å dra innom Datakjeden i kveld, så tror jeg at jeg må kjøpe en PSU på komplett-standen borte i vikingskipet. Så spørsmålet mitt da er hvilken PSU jeg skal velge. Siden jeg allerede har vannkjøling, og jeg har dårlig erfaring med å lage hjemmelaget vannkjølt PSU, så må jeg innrømme at denne frister: Alphacool NC-480 Vannavkjølt PSU. Noen som har erfaring med denne? Hvis det skulle bli en luftkjølt PSU, noen som har et par fine forslag på fine PSUer? Trenger ikke sånn veldig mye watt egentlig, har greid meg med 300w helt til i dag. Men med tanke på at jeg kanskje kommer til å ta i bruk den PSUen jeg kjøper nå, i en framtidig maskin som krever litt mer strøm, så skader det ikke å bruke litt penger på litt flere watt når jeg først står her hvor jeg står, og undrer, i dag... Sikler egentlig mest på MIST-PSUen, men siden Microplex ikke kommer, så blir det litt vanskelig å få tak i den der. Mon tro om postmannen skjønner mye om jeg har bedt om å få PSUen tilsendt til Vikingskipet i Hamar, hadde vært gøy å prøve seg... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 jeg regner ikke med at komplett har med seg hele beholdningen bort der, så jeg ville ikke engang tenkt på hvilken psu jeg skulle kjøpt før jeg er der borte.. regner med at utvalget kommer til å bli litt mer begrenset enn det er på nettet.. om du bestiller den til vikingskipet er det vel lite sannsynlig at den kommer frem i tide, siden det er helligdager fra torsdag av.. kanskje du hadde vært heldig og fått den på lørdag, men jeg tviler... Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 hankan ringe komplett å be dem ta med en til vikingskipet da vettu. Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Men noen som vet om den PSUen egentlig er noe tess? Dessuten fant jeg ut at grunnen til at PSUen gikk var at det hadde blitt en lekkasje i vannblokka :S Jaja, har alltid hatt lyst på ny PSU, kanskje blir det nytt kabinett (LianLi ) på meg også... Forøvrig får jeg låne en PSU av en venn på TG...men det er Q-Tec! Hmm, lurer på om jeg skal ta sjansen på å bruke den der borte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå