Anonym234 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Det å måtte klikke seg videre for å komme til siden ser jeg på som en uting. Og å sitte å vente på at siden skal laste seg inn, _uting_. Lyden på menyen var mega irriterende. Jeg er generelt imot lyd på sider, da.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Mulig jeg har oversett noe her, men vil trådstarter ha kritikk på flashen sin eller hva..? Lenke til kommentar
Magus Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Mulig jeg har oversett noe her, men vil trådstarter ha kritikk på flashen sin eller hva..? Tar imot alle tips/klager Må bare si at jeg er veldig takknemlig for alle innlegg. Ser sånn ut, gitt. Endret 27. mars 2005 av Magus Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Det jeg ville gjort var å kutte ut enterseksjonen, og at man kunne valgt om man ville ha high speed eller low speed på første siden. Jeg ville også inkludert flashfilen i et htmldokument, slik at man slapp å nedlaste filen manuelt for å så se på siden. Endret 27. mars 2005 av Tready Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Det jeg ville gjort var å kutte ut enterseksjonen, og at man kunne valgt om man ville ha high speed eller low speed på første siden. Jeg ville også inkludert flashfilen i et htmldokument, slik at man slapp å nedlaste filen manuelt for å så se på siden. Veldig enig her, særlig det siste. Rett og slett bare tullete å måtte laste ned flashfila manuelt for å se siden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Idiotisk å la de klikk videre sidene ødelege førsteintrykket totalt i fohold til den endelige siden Og så har de i tilleg har gigantiske stygge bilder... Villa he fjerna lydene på menyen, bra vi har mulighetene for å slå av musikken. Så var det den skriften og bakgrunnen som også er påpekt over--> CHANGE!. Ellers har du brukt flash bra, ettersom siden er i utvikling så håper eg du tar kritikken i betraktnig. lykke til videre! Og btw, si til de medlemenne dine at det er slappe på forum fronten;) Endret 28. mars 2005 av Mala Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ok.. 1. Er så uheldig å sitte med modem atm.. (skal sjekke sia på 10mbit når jeg kommer meg hjem i morra =), det går treeeegt.. selv med "Low Speed" utgaven.. 2. jeg må laste ned .swf-en? oO hva er DET forno? Sjekk denne artikkelen fra ala: http://www.alistapart.com/articles/flashsatay/ 3. Jeg har ikke .swf-spiller da jeg kun har installert flashplayer-plugin for div. nettlesere.. Som ikke ser ut til å like standalone .swf filer.. Så jeg fikk ikke sett sia engang.. *sigh* tips 1: last innhold og lign. fra eksterne kilder, og la de laste når det trengs. del også gjerne opp i individuelle .swf filer som du inkluderer i hovedfilmen, også for å korte ned lastetiden og kanskje øke tålmodigheten til folk.. (da de faktisk får se noe av sia innen rimelig tid) tips 2: som LokalTog presiserte, implenter .swf-en i et html-dokument. tips 3: vis ca. lastetid og størrelse på fil på forsia, det vil gjøre det enklere for folk å avgjøre om de gidder å laste hele sia.. (og gjerne en enkel prosentbar på hvor langt man er i loadinga) tips4: Få ned størrelsen på fila på en eller anna måte.. 530kb på "Low Speed" utgaven er ALT for mye.. da blir det kun for spesielt interesserte.. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Den siden gadd jeg ikke bruke mye tid på.. sitter med 10mbit linje, og det ble ALTFOR lang loade-tid.. og det gidder jeg ikke... Hvis det er noe jeg forventer av sider, så er det at de er bygd opp slik at loadetiden er MINIMAL, ellers så gir jeg f... ! men for all del, ikke mitt problem Kanskje ikke så konstruktivt, men men. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg hater sånn opplegg med splashscreens - og her er det 3 stk! Du burde også droppe rød farge på blå bakgrunn. Times new roman er stygt. Lenke til kommentar
_aaa_aaa Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 øøøø... hvorfor er den bitteliten? Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) "contet" ble svæært distraherende og lese ettersom bakgrunnen gikk igjennom, og hva med en boarder rundt der skillet mellom "svart" og "bakgrunn" er ? da hadde man konsentrert seg litt mer på den delen av selve siden. rød tekst ? æsj, pipelyden, ising i ryggen :S Og ett eller annet på siden din (enten bildegalleriet eller forumet) fikk opera til å krasje hos meg Endret 31. mars 2005 av Lucas Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Har gjort at den funker i Firefox. Sjekk her www.vikingslayers.com Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Og nei og nei. Her har du bomma på de fleste punkter. Man lager ikke en side utelukkende i flash, man spiller ikke av lyder uten at bruker har godtatt det og hele greia er veldig 1996 Klumpete, knøvlete oppsatt, typografien er tragisk og hele sida er jo delt i to deler som ikke passer i lag. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hva er vitsen med to tråder om samme sida? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=404364 Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Ok nå er de unødvendige tingene fjernet once and for all EDIT: www.vikingslayers.com Endret 15. april 2005 av NightWolfie Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Endelig brukbar lastingstid Fremdeles litt vanskelig å lese teksten med den bakgrunnen og det bakgrunnsbildet Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Endelig en som er fornøyd Ja er enig. Skal gjøre alt mer tydelig.. takker Endret 15. april 2005 av NightWolfie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå