Gå til innhold

Oppdatert ny og stilig side!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulig jeg har oversett noe her, men vil trådstarter ha kritikk på flashen sin eller hva..? :dontgetit:
Tar imot alle tips/klager
Må bare si at jeg er veldig takknemlig for alle innlegg.

Ser sånn ut, gitt. ;)

Endret av Magus
Lenke til kommentar

Det jeg ville gjort var å kutte ut enterseksjonen, og at man kunne valgt om man ville ha high speed eller low speed på første siden.

Jeg ville også inkludert flashfilen i et htmldokument, slik at man slapp å nedlaste filen manuelt for å så se på siden.

Endret av Tready
Lenke til kommentar
Det jeg ville gjort var å kutte ut enterseksjonen, og at man kunne valgt om man ville ha high speed eller low speed på første siden.

Jeg ville også inkludert flashfilen i et htmldokument, slik at man slapp å nedlaste filen manuelt for å så se på siden.

Veldig enig her, særlig det siste. Rett og slett bare tullete å måtte laste ned flashfila manuelt for å se siden.

Lenke til kommentar

Idiotisk å la de klikk videre sidene ødelege førsteintrykket totalt :thumbdown: i fohold til den endelige siden :thumbup: Og så har de i tilleg har gigantiske stygge bilder... Villa he fjerna lydene på menyen, bra vi har mulighetene for å slå av musikken. Så var det den skriften og bakgrunnen som også er påpekt over--> CHANGE!. Ellers har du brukt flash bra, ettersom siden er i utvikling så håper eg du tar kritikken i betraktnig. lykke til videre!

Og btw, si til de medlemenne dine at det er slappe på forum fronten;)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ok..

1. Er så uheldig å sitte med modem atm.. (skal sjekke sia på 10mbit når jeg kommer meg hjem i morra =), det går treeeegt.. selv med "Low Speed" utgaven..

2. jeg må laste ned .swf-en? oO hva er DET forno?

Sjekk denne artikkelen fra ala: http://www.alistapart.com/articles/flashsatay/

3. Jeg har ikke .swf-spiller da jeg kun har installert flashplayer-plugin for div. nettlesere..

Som ikke ser ut til å like standalone .swf filer.. Så jeg fikk ikke sett sia engang.. *sigh*

tips 1:

last innhold og lign. fra eksterne kilder, og la de laste når det trengs.

del også gjerne opp i individuelle .swf filer som du inkluderer i hovedfilmen, også for å korte ned lastetiden og kanskje øke tålmodigheten til folk.. (da de faktisk får se noe av sia innen rimelig tid)

tips 2:

som LokalTog presiserte, implenter .swf-en i et html-dokument.

tips 3:

vis ca. lastetid og størrelse på fil på forsia, det vil gjøre det enklere for folk å avgjøre om de gidder å laste hele sia.. (og gjerne en enkel prosentbar på hvor langt man er i loadinga)

tips4:

Få ned størrelsen på fila på en eller anna måte.. 530kb på "Low Speed" utgaven er ALT for mye.. da blir det kun for spesielt interesserte..

Lenke til kommentar

Den siden gadd jeg ikke bruke mye tid på.. sitter med 10mbit linje, og det ble ALTFOR lang loade-tid.. og det gidder jeg ikke... Hvis det er noe jeg forventer av sider, så er det at de er bygd opp slik at loadetiden er MINIMAL, ellers så gir jeg f... ! men for all del, ikke mitt problem

Kanskje ikke så konstruktivt, men men.

Lenke til kommentar

"contet" ble svæært distraherende og lese ettersom bakgrunnen gikk igjennom, og hva med en boarder rundt der skillet mellom "svart" og "bakgrunn" er ? da hadde man konsentrert seg litt mer på den delen av selve siden.

rød tekst ? æsj, pipelyden, ising i ryggen :S

Og ett eller annet på siden din (enten bildegalleriet eller forumet) fikk opera til å krasje hos meg :nei:

Endret av Lucas
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Og nei og nei. Her har du bomma på de fleste punkter. Man lager ikke en side utelukkende i flash, man spiller ikke av lyder uten at bruker har godtatt det og hele greia er veldig 1996 ;)

Klumpete, knøvlete oppsatt, typografien er tragisk og hele sida er jo delt i to deler som ikke passer i lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...