Gå til innhold

Oppdatert ny og stilig side!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og her var vi positive... Innlastningen skjer bare en gang, og den er verdt det...

Synes ikke det jeg ;)

Lyden er irriterende

Bakgrunnsvideoen er irriterende

Man må ofte anstrenge seg for å se hva som står- irriterende

Skru av høytalerne/trykk på høytalerikonet oppe til høyre på siden

Veld Modem/ISDN istedet

Og kanskje sittet for mye foran pcen? :whistle: ser dårlig...

Endret av NightWolfie
Lenke til kommentar
Video i bakgrunnen var ganske irriterende siden dne var i bevegelse, musikken var passe men litt distraherende, veldig vanskelig og lese, gå for et litt mer simplistic look ;)

Tar imot alle tips/klager men som jeg sier, velg istedet Modem/Isdn hvis du vil ha vekk "det irriterende" :thumbup:

Lenke til kommentar

"Kategory" staves med C

Leauge staves League

Og hvis du tror at random folk kommer til å gidde å vente på den loaden, så er du sprø...

Studier har vist at folk mister interessen for en website etter <7 sec loading...de går heller andre steder da.

Dessuten kommer man til å bruke opp båndbredden på 2 sec med 8MB side... sier det bare...

Forøvrig, Blå skrift på "lyseblå"....IKKE EN GOD IDE..

Dessuten så brukte den low load sida usannsynlig lang tid på å loade også...dropp musikken hvis du skal ha low load...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Må bare si at jeg er veldig takknemlig for alle innlegg. :thumbup: Vi har nå byttet server til www.vikingslayers.com

Nå har low load filen blitt til 500kb, mens high load skal jeg få komprimert litt mer slik at man kan stille inn hva man vil ha og ikke.

Siden er oppe på den nye serveren ganske snart :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...