NightWolfie Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Veldig ustabil server (vi skal etterhvert bytte). Sjekk ut den egentlige linken som er www.mountainkings.tk Funker ikke den, benytt deg av denne www.ultragaming.siteburg.com Endret 22. mars 2005 av NightWolfie Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hva har dette med "spill og tilbehør- Generelt" å gjøre? Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg sitter på 1.7 mbit og bruker LANG tid på å laste siden din som er på over 7 MB! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ser ikke ut som brukervennlighet betyr noe her gitt Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Og her var vi positive... Innlastningen skjer bare en gang, og den er verdt det... Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Spill minesveiper i mens da vettu :!: Som jeg sa, innlastningen skjer bare en gang hvis jeg ikke oppdaterer den, f.eks. legger til en download eller no... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Og her var vi positive... Innlastningen skjer bare en gang, og den er verdt det... Så fremst man orker å bruke 7MB av loggen sin. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Og her var vi positive... Innlastningen skjer bare en gang, og den er verdt det... Synes ikke det jeg Lyden er irriterende Bakgrunnsvideoen er irriterende Man må ofte anstrenge seg for å se hva som står- irriterende Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Og her var vi positive... Innlastningen skjer bare en gang, og den er verdt det... Synes ikke det jeg Lyden er irriterende Bakgrunnsvideoen er irriterende Man må ofte anstrenge seg for å se hva som står- irriterende Skru av høytalerne/trykk på høytalerikonet oppe til høyre på siden Veld Modem/ISDN istedet Og kanskje sittet for mye foran pcen? ser dårlig... Endret 22. mars 2005 av NightWolfie Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg sitter på 1.7 mbit og bruker LANG tid på å laste siden din som er på over 7 MB! 8 MB for å være presis. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Video i bakgrunnen var ganske irriterende siden dne var i bevegelse, musikken var passe men litt distraherende, veldig vanskelig og lese, gå for et litt mer simplistic look Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Video i bakgrunnen var ganske irriterende siden dne var i bevegelse, musikken var passe men litt distraherende, veldig vanskelig og lese, gå for et litt mer simplistic look Tar imot alle tips/klager men som jeg sier, velg istedet Modem/Isdn hvis du vil ha vekk "det irriterende" Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz........... Der ja, endelig... Må si meg enig i at den megadårlige bakgrunnsfilmen var irriterende... Men resten såg greit ut Endret 25. mars 2005 av Prebo Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) "Kategory" staves med C Leauge staves League Og hvis du tror at random folk kommer til å gidde å vente på den loaden, så er du sprø... Studier har vist at folk mister interessen for en website etter <7 sec loading...de går heller andre steder da. Dessuten kommer man til å bruke opp båndbredden på 2 sec med 8MB side... sier det bare... Forøvrig, Blå skrift på "lyseblå"....IKKE EN GOD IDE.. Dessuten så brukte den low load sida usannsynlig lang tid på å loade også...dropp musikken hvis du skal ha low load... Endret 25. mars 2005 av MrLee Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Må bare si at jeg er veldig takknemlig for alle innlegg. Vi har nå byttet server til www.vikingslayers.com Nå har low load filen blitt til 500kb, mens high load skal jeg få komprimert litt mer slik at man kan stille inn hva man vil ha og ikke. Siden er oppe på den nye serveren ganske snart Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Det nye forumet er snart klart forresten Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Siden var grei nok i seg selv, men videoen i bakgrunnen var ekstremt irreterende(det var musikken også, men den kunne man iallefall skru av) Videoen var i grusom kvalitet også så jeg ser ingen grunn til og ha den der Lenke til kommentar
uranus Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Da var jeg endelig på 40%... Hva er dette? ... EDIT: Da var lastinga ferdig.. Grei side det vel, fint at du får til så mye flash.. Stå på Endret 26. mars 2005 av uranus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå