Race_boy Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg har tatt en frihet å lage en liten film om katta mi som driver å ta muse pekeren.... den går rundt skjermen min hele tida... Her er linken til filmen som jeg har laga: http://www.home.no/golfdriver/Kaos_fanger_musepekeren.wmv Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 har 2 katter også som er hissige etter muspeker. Men skal alltid være med når det er noe som skjer med pcen. Om det er modding eller rengjøring. foresten, kjøp laserpeker. det er verdt hver krone hvis du har katt. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 det er helt normalt det der, men hva har du jort med videoen, den var jo fucked ! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Flyttes fra "Annet om hardware" Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Kanskje verdens mest grusomme musikk. Men katter er jo artige vesner de Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Når ble alderig et ord? Forøvrig var det grusom musikk og crappy kvalitet, men litt artig var filmen da. Sinnsykt søt katt! Lenke til kommentar
Race_boy Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Jeg tok det opp med min webcam.... og den er litt føkka noen ganger!!!! beklager skriver feila.... har litt dysleksi.. Endret 22. mars 2005 av Race_boy Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Tøff katt. Den så ikke veldig ung ut. Alder? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Den katta var søt, har aldri oppdaga det der med mine katter da Men neste gang du lager en film, dropp så jævlig musikk Lenke til kommentar
simes Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 foresten, kjøp laserpeker. det er verdt hver krone hvis du har katt. Enig. Da får de trent seg litt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå